رونمایی از پرچم گنبد حرم امام حسین(ع) در بیمارستان های کرونایی مشهد

پرچم گنبد حرم امام حسین(ع) در میان کادر درمانی چهار بیمارستان ویژه کرونا در مشهد رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید رضا بروغنی مسئول کانون خادمان گمنام شهدا در مشهد گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده، مراسم رونمایی از پرچم گنبد حرم سید الشهدا (ع) در چهار بیمارستان امام رضا (ع)، شریعتی، اکبر و قائم (عج) مشهد که بیماران کرونایی را پذیرش می‌کنند، برگزار می شود.

او  افزود: امروز شاهد برپایی این مراسم در بیمارستان‌های شریعتی و کودکان اکبر مشهد بودیم و فردا مراسم رونمایی از پرچم بارگاه امام حسین (ع) در بیمارستان‌های امام رضا (ع) و قائم (عج) مشهد خواهیم بود.

مسئول کانون خادمان گمنام شهدا ادامه داد: در این مراسم پس از به رویت رساندن پرچم بارگاه امام حسین (ع)، قرائت صلوات خاصه و دعای فرج، سخنرانی و ذکر مصیبت سید الشهدا (ع)، هدایای متبرک شامل تربت کربلا، نبات، نمک و آرم متبرک و نام امام حسین (ع) به کادر درمانی در بیمارستان‌های ویژه کرونا در مشهد اهدا می‌شود.

علی باغستانی سرپرست روابط عمومی بیمارستان شریعتی مشهد گفت: رونمایی از پرچم گنبد امام حسین (ع) صبح امروز در محوطه باز این بیمارستان با حضور کادر درمانی اعم از پزشک و پرستار و سایر پرسنل انجام شد.

او افزود: رونمایی از پرچم سیدالشهدا (ع) نوعی قدردانی از کادر درمان در مبارزه با کرونا محسوب می‌شود که با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و با حضور کادر درمان در محوطه بیمارستان شریعتی مشهد صورت گرفت.

سرپرست روابط عمومی بیمارستان شریعتی مشهد ادامه داد: بیمارستان شریعتی مشهد با ۱۶۰ تخت بستری و ۶۴۰ کادر درمانی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفند سال گذشته تاکنون به طور اختصاصی به درمان بیماران کرونایی در مشهد اختصاص یافته است.
 
این اقدام با هماهنگی اداره کل عتبات عالیات استان خراسان رضوی و با همکاری کانون خادمان گمنام شهدا، امروز و فردا  به منظور قدردانی از خدمات مدافعان سلامت و کادر درمانی مشهد در مقابله با بیماری کرونا انجام می‌شود.
 
منبع:ایرنا
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.