دستگاه‌های اجرایی برتر استان قم تجلیل شدند

هم زمان با هفته دولت از ۸ دستگاه اجرایی برتر استان قم که نقش بسزایی در کسب رضایت و خدمت رسانی داشته اند، تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، امروز در جلسه شورای اداری استان قم که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد از ۸ دستگاه اجرایی برتر استان قم در جشنواره شهید رجایی قدردانی شد.

نوربخش، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم در این جلسه گفت: این هشت دستگاه برتر استان در ۸۲۴ شاخص و دو محور عمومی و اختصاصی در میان دستگاه‌های اجرایی استان حائز رتبه برتر شدند و نقش بسزایی در کسب رضایت و خدمت رسانی به شهروندان داشته اند.


ادارات کل، ورزش و جوانان، دامپزشکی، آبفا، کمیته امداد، اداری و استخدامی براساس شاخص‌هایی مانند توسعه دولت الکترونیک، اصلاح ساختار، مدیریت توسعه و... و سه دستگاه اجرایی دیگر از جمله دانشگاه علوم پزشکی قم به دلیل حفظ سلامت مردم و تلاش در جهت مقابله با کرونا، اداره کل صمت به دلیل راه اندازی واحد ها‌ی نیمه تمام، رونق تولید و احیای واحد‌های راکد و شرکت گاز براساس تلاش در جهت معرفی استان قم به عنوان اولین استان سبز کشور از جمله دستگاه‌های اجرای هستند که حائز  رتبه‌های برتر شدند.


 جشنواره شهید رجایی هرساله به مناسبت هفته دولت برگزار می شود.


امیرآبادی و ذوالنوری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با تبریک هفته دولت، تعالی و رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کشور در عرصه‌های مختلف را نیازمند الگوگرفتن از شهیدانی، چون رجایی و باهنر دانستند و گفتند: این شهیدان والامقام با تلاش شبانه روزی، اخلاص، مردم داری و مجاهدت خدمات و افتخارات ارزشمندی برای نظام و کشور داشتند که هیچ گاه فراموش نخواهد شد.


این دو نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزودند: در شرایط فعلی که زیر بارش سمی تهاجم اقتصادی و فرهنگی دشمنان هستیم باید با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و استفاده از توان جوانان باانگیزه و انقلابی موانع پیش روی پیشرفت و توسعه را برداریم و نقشه‌های پلید دشمنان را خنثی کنیم.


سرمست،استاندار نیز در این جلسه تحقق دولت الکترونیک، رونق و جهش تولید، حفظ ظرفیت اشتغال و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را از اولویت‌های استان برشمرد و گفت: تا آخرین روز از خدمت باتلاش مستمر جدی و مدبرانه در این مسیر گام‌های موثری برخواهیم داشت.


در پایان این جلسه از خانواده‌ شهیدان عرصه خدمت و سلامت (زینعلی و جوهری) و همچنین از پرستاران و تلاشگران عرصه سلامت در قم تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار