روابط عمومی آبفای قم رتبه برتر کشوری را کسب کرد

روابط عمومی شرکت آبفای قم در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی صنعت آب و برق کشور رتبه برتر نوآوری و خلاقیت را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، برترین‌های دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو معرفی شدند.

در این جشنواره آثار ۱۳۲ شرکت از صنعت آب و برق در ۱۴ محور مورد داوری قرار گرفت که روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم توانست در رشته نوآوری و خلاقیت، رتبه سوم را به خود اختصاص دهد و لوح سپاس و تندیس این جشنواره را دریافت کند.

در این لوح سپاس که از سوی رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان قم به نیابت از اردکانیان ،وزیر نیرو تقدیم محمد کربلایی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم شد، آمده است: دومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق، پژواک خدمات ارزشمند صنعتی است که در سال‌های اخیر، نور امید را به جان‌های ملت سرافراز میهنمان تابانده است.

در ادامه این لوح  که به امضاء صدیقه ببران، مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های صنعت آب و برق کشور رسیده، از این جشنواره به عنوان فرصتی یاد شده که تلاش‌های روابط عمومی‌های صنعت آب و برق را در معرض قضاوت برجسته‌ترین استادان این حوزه قرار داده و معیار‌های سازنده و روشن برای انعکاس مطلوب دستاورد‌های صنعت آب و برق را ترسیم کرده است.

ببران یادآور شده است: جشنواره دوم همچنین مجالی فراهم کرده است که در آخرین سال دولت تدبیر و امید، بازگوکننده تلاش‌های مجدانه همکارانمان در صنعت و نویدبخش آینده‌ای روشن‌تر برای میهن اسلامی عزیزمان باشیم.

مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو در پایان این لوح سپاس ضمن ارج نهادن به تلاش‌های مجدانه و مؤثر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم در کسب مقام سوم در رشته نوآوری و خلاقیت دومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق، ابراز کرده است: امیدواریم در ادامه این مسیر نیز شاهد ارتقای روزافزون عملکرد روابط عمومی‌های وزارت نیرو در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.