فرماندار فراهان خبرداد؛

تامین اعتبار صد درصدی طرح تصفیه آب شهر فرمهین

خزائی پور گفت: ۶۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح تصفیه آب شهر فراهان تامین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حسن خزائی پور فرماندار فراهان در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از تامین اعتبار صد درصدی برای طرح تصفیه آب شهرفرمهین خبر داد و گفت: به مدد الهی و با تلاش و پیگیری مسئولان، ۶۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح تصفیه آب این شهر تامین شده که با حضور آقای آقازاده استاندار مرکزی کلنگ این تصفیه خانه به زمین زده خواهد شد.

تامین اعتبار صد درصدی طرح تصفیه آب شهرفرمهین

خزایی‌پور از اختصاص اعتبار مطالعات طرح تأمین انتقال آب از چشمه آب هفتیان تفرش به شهرستان فراهان هم خبر داد و افزود: همچنین براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده دستگاه‌الکترودیالیز بر روی چاه آب شرب شمار یک شهرستان فراهان هم نصب می‌شود تا مردم شهرستان بتوانند از این نعمت الهی برخوردار شوند.

او اضافه کرد: امسال به یمن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ۶۹ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان فراهان هدفگذاری شده است که از این تعداد ۶۶ طرح قابل افتتاح است و عملیات اجرایی سه طرح هم آغاز می‌شود.

فرماندار فراهان بیان کرد: اعتبار طرح‌های هفته دولت شهرستان فراهان ۳۰۰ میلیارد ریال است و با افتتاح این طرح‌ها ۳۶۲ شغل مستقیم و غیرمستقیم در این منطقه ایجاد می‌شود.

او ادامه داد: هفته دولت یادآور گرامی داشت تلاش‌های تمامی انسان‌های خدومی است که بدون هیچ چشم‌داشتی در راه اعتلای ایران اسلامی و این آب و خاک در سنگر خدمت به ملت کوشیده‌اند؛ و فرصتی است تا مسئولین مروری بر کارنامه یکساله خدمت خودشان داشته باشند و گزارشی از عملکرد خود را به مردم ارائه دهند.

حسن خزائی پور اظهار کرد:: هفته‌ای که فرجام آن با سالروز شهادت دو بزرگ‌مرد عرصه خدمت رسانی به مردم، شهیدان رجایی و باهنر عجین شده است، اسطوره‌هایی که تا پای جان در راه خدمت به خلق کوشیدند و از هیچ کوششی در خدمت به مردم سر باز نزدند.

او تصریح کرد: در سالگشت شهادت این ابرمردان و به پاس احترام به تمامی خدمتگزاران و خادمان ملت در سنگر کارگزاری و خدمت، این هفته گرامی را به همه دولتمردان و ملت شریف ایران که، ولی نعمتان به‌حق این آب و خاک هستند تبریک عرض می‌کنم.

خزائی پور ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با سرلوحه قرار دادن سیره رفتاری و اداری این دو شهید بزرگوار در راه خدمت رسانی به جامعه و مردمی که لایق خدمت رسانی هستند و به تعبیر حضرت امام (ره)، مردم، ولی نعمتان این جامعه اند روز به روز برای ایجاد رضایتمندی مردم تلاش کنیم.

او ضمن قدردانی از تلاش، تعامل و همکاری مدیران ادارات شهرستان بر لزوم بصیرت در برابر توطئه‌های دشمن تاکید کرد گفت: هدف اصلی دشمن از تحریم‌های سخت، سلب اعتماد مردم از مسئولان است تا بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد کند و دولت و نظام جمهوری اسلامی را در افکار عمومی ناکارآمد نشان دهد.

فرماندار فراهان تصریح کرد: در چنین شرایطی باید مراقب بود که فریب عملیات روانی دشمن را نخوریم و برای رسیدن به آرمان‌های مترقی، با حفظ وحدت و انسجام، مقاوم و پر تلاش کنیم.

در پایان جلسه شورای اداری شهرستان فراهان طی حکمی از سوی آقازاده استاندار مرکزی و به پیشنهاد فرماندار شهرستان فراهان، ابوالفضل کمالی نهاد که پیش از این معاونت اداره کل دفتر امور روستایی استانداری مرکزی به عنوان معاون فرمانداری این شهرستان منصوب شد.

در این جلسه همچنین لوح قدردانی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به پاس همکاری، تلاش و اقدامات فرماندار شهرستان فراهان از سوی رئیس کمیته امداد امام (ره) شهرستان فراهان به او تقدیم شد.

پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان فراهان به ریاست خزائی پور فرماندار و با حضور صالحی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و کاظمی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری در راستای معارفه معاونت فرمانداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.