افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح صنعتی و معدنی در جنوب کرمان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: در هفته دولت امسال ۸ طرح افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که موجب اشتغالزایی برای ۴۹۶ نفر به صورت مستقیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسلم مروجی فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: در هفته دولت امسال ۸ طرح افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

او افزود: سرمایه گذاری مورد نیاز این طرح‌ها بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۵ میلیارد ریال است و برای ۴۹۶ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

مروجی فرد تصریح کرد: از میان ۸ طرح، ۶ واحد با اعتباری بالغ بر هزارو ۹۳۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است که برای ۳۸۴ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی داشته اند.

او بیان کرد: این طرح‌ها شامل ۳ کارخانه صنایع معدنی تولید کنسانتره کرومیت، مس کاتد و کنسانتره مس، کارخانه تولید انواع آرد و کارخانه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان بر پایه علوفه هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: ۲ طرح تولید کنسانتره تیتانیوم و کنسانتره کرومیت و منگنز نیز با اعتباری بالغ بر ۸۷۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۱۲ نفری مجوز خود را از این سازمان دریافت و کلنگ ساخت آن‌ها به زمین زده می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.