دومین پارک بزرگ بانوان در کاشمر ساخته شد

بزرگترین پارک بانوان خراسان رضوی بعد از مشهد در کاشمر ساخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر سلیمانی شهردار کاشمر گفت: بعد از مشهد بزرگ‌ترین پارک بانوان استان با تمامی امکانات و مساحت ۴۰ هزار متر مربع در کاشمر احداث شده است.

او افزود: این پارک دارای فروشگاه و کافه‌تریا، زمین بازی کودکان، میز‌های پینگ‌پنگ، آمفی‌تئاتر روباز، فضای نشیمن، وسایل ورزش همگانی، زمین شطرنج، فوتبال، والیبال و بسکتبال، هندبال، مسیر دوچرخه سواری، رینگ سلامت، زمین اسکیت، سوله ورزشی و تالار پذیرایی است.

شهردار کاشمر ادامه داد: طراحی این پارک به گونه‌ای انجام گرفته که بانوان معلول نیز بتوانند از فضا و محیط آن استفاده کنند؛ تاکنون بین شهر‌های خراسان رضوی به جز مشهد اینچنین سایتی دیده نشده و کاشمر پیشگام در این عرصه است.

سلیمانی بیان کرد: چون از زیرساخت‌های مطلوب فاصله بسیاری داشتیم، طی چند سال اخیر سعی شد بیشتر اقدامات در حوزه عمرانی و کالبدی انجام شود. با وجود اینکه ۵۲ هزار نفر از بانوان شهر کاشمر از کمترین امکانات بی‌بهره بودند و فضای اختصاصی نداشتند، اما زمانی که در تلاش بودیم پارک بانوان را احداث کنیم، برخی نقد‌های بسیاری داشتند.

او تصریح کرد: در پارک بانوان پیش‌بینی انجام ۲۳ فعالیت ورزشی شده است. این پارک به گونه‌ای محصور شده که هم‌زمان یک‌هزار نفر از بانوان به راحتی و بدون نگرانی می‌توانند داخل آن به ورزش و تفریح بپردازند.

شهردار کاشمر تاکید کرد: در حال حاضر فقط زمین این مجموعه ۱۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد، بتن‌ریزی دو سالن روباز ورزشی در جنوب شهر ایجاد شده و به زودی مورد استفاده جوانان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.