ممنوعیت ورود غیربومی‌ها به دهاقان در تعطیلات عاشورای حسینی

سرپرست فرمانداری دهاقان از اعمال محدودیت‌های جابجایی از شهرستان‌های مجاور به شهرستان دهاقان از روز پنج شنبه ۶ شهریور خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدعلی سجادی سرپرست فرمانداری دهاقان در جلسه ستاد مقابله با کرونای دهاقان اظهار داشت: ارباب‌رجوع و کارمندان کلیه ادارات و نهاد‌های دولتی شهرستان نسبت به رعایت الزامات موازین بهداشتی بیش از پیش اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری دهاقان افزود: اداره صمت و اتاق اصناف به همراه تعزیرات حکومتی با همکاری نیروی انتظامی شهرستان نسبت به نظارت بر رعایت موازین وپروتکل‌های بهداشتی در اصناف اقدام کنند.

او بیان کرد: شهرداری‌ها نسبت به ایجاد محدودیت در ارتباط با کاهش روشنایی در استفاده از پارک ها، بوستان‌ها، پارک بازی کودکان، اقدامات لازم را انجام دهند؛ همچنین منطقه گردشگری دزج، همگین و اردسته و آرامستان‌ها و گلزار شهدا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

سجادی از شبکه بهداشت و درمان خواست نظارت بر هیئت‌ها را ادامه دهند و مدت زمان برگزاری مراسم در هیئات مذهبی با جمعیت بالا در کمترین بازه زمانی انجام شود.

سرپرست فرمانداری دهاقان همچنین از اعمال محدودیت‌های جابجایی از شهرستان‌های مجاور به شهرستان دهاقان از روز پنج شنبه ۶ شهریور خبرداد.

حشمت الله ثالثی نیز در این جلسه با بیان این‌که میانگین سنی مبتلایان در دهاقان ۵۲ سال است؛ تصریح کرد:تا کنون از ۱۰۵ بیمار بستری که نمونه گیری به عمل آمده ۳۰ مورد مثبت و ۷۵ مورد منفی شده است. همچنین از ۵۵۶ مورد بیمار سرپایی که نمونه گیری بعمل آمده ۱۰۳ مورد مثبت و ۴۵۳ مورد منفی شده است.

او وضعیت شهرستان را تا به امروز نارنجی وعلت تغییر رنگ از زرد به نارنجی را افزایش بیماران بستری اعلام کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دهاقان خطاب به مردم شهرستان خصوصا هیئات مذهبی گفت: به خاطر حفظ سلامتی خود و دیگران رعایت پروتکل‌های بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.