۹۲ درصد ضریب نفوذ گازرسانی در روستا‌های خراسان رضوی

سخنگوی شرکت گاز خراسان رضوی گفت: محدودیتی در تامین گاز نداریم پس از ثبت درخواست در دفاتر پیشخوان، با دریافت مجوز‌های قانونی. گازرسانی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در پی تماس تلفنی عده‌ای از شهروندان مبنی بر عدم گازرسانی در مدرس ۵ روبروی موج های خروشان موضوع را از مسئولین مرتبط در شرکت گاز خراسان رضوی جویا شدیم، حسن خیراندیش سخنگوی شرکت گاز خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: خیابان مدرس ۵ به شبکه گاز متصل است اگر فردی تقاضای انشعاب دارد باید از طریق دفتر پیشخوان این درخواست خود را ثبت کند.

او افزود: هیچ محدودیتی برای تامین گاز اهالی این منطقه در چارچوب قانون وجود نداشته و اهالی می‌توانند با دریافت مجوز‌های قانونی نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.

سخنگوی شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: سیاست شرکت گاز توسعه شبکه‌های گازرسانی به منظور بهره مندی هر چه بیشتر مردم از این نعمت خدادادی است. مهر تایید این ادعا انقلاب گازرسانی انجام شده در سال‌های اخیر است که ضریب نفوذ گاز در روستای استان را به ۹۲ درصد رسانده و خراسان رضوی را به عنوان استان سبز کشور در بخش گازرسانی معرفی کرده است.

خیر اندیش بیان کرد:شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر از مراحل پروژه‌های گازرسانی با شماره ۳۷۰۷۴ مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز استان خراسان رضوی تماس بگیرند.

انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.