پیام‌های ارسالی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی؛

از درخواست پیگیری وام ودیعه مسکن تا آلودگی شرکت کارخانه سیمان زرندیه استان مرکزی

مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۴ شهریور از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ چهارم شهریور در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 


سلام، پلیس‌راه محترم استان‌های شمالی به اعمال محدودیت‌های ترافیکی سفر به شمال را تسهیل می‌کنند، خواهش می‌کنیم محدودیت‌های ترافیکی را در جاده‌های شمالی در این تعطیلات تاسوعا عاشورا اعمال نکنند. وضعیت بیمار در این استان‌ها وخیم است.



با سلام. عدم ارزش دادن به مفاخر ادبی به ویژه شاعر اهل‌بیتی کاشان توسط مسولین کاشانی در برداشتن تندیس چهره جناب محتشم کاشانی در ورودی خیابان محتشم. تابحال هیچ ارگانی پاسخگوی این مسئله نیست و نبوده که چرا و به چه علت تندیس چهره برداشته شده است.


 

اسکله شهید ذاکری قشم الآن چهار روزه بسته شده و هیچ شناوری تردد نمی‌کند... همه‌ی مسافران بندگان خدا حیران و سر گردانند.


 

آزمون سراسری گروه تجربی در مازندران در شهرستان بهشهر منجر به لو رفتن یک باند سازمان یافته در این شهر شد که پاسخ سؤالات را رأس ساعت معین به تعداد زیادی از دانش آموزان رساند. از دانش آموزان دستگیر شده موبایل حرفه‌ای و هدفون ضبط شد. در ضمن نیروی انتظامی و اطلاعات شهرستان بهشهر در حال پیگیری موضوع است.


 

لطفاً این وام ودیعه مسکن رو پیگیری کنید. به شماره‌هایی که توی سایت مسکن هست هر چی زنگ می‌زنم بوق اشغال می‌خورد انگار شماره‌ها سرکاریه.


 

با سلام. برای وام ودیعه مسکن تمامی بانک‌ها اعلام می‌کنند که هنوز بخشنامه ابلاغ نشده و حتی در شعبه‌ها هم پذیرش نمی‌کنند. اما در خبرهاتون به نقل از مسئولین گذاشتید که وام داره پرداخت می‌شه. خواهشا یک سر به شعبه بانک‌ها بزنید یا تماس تلفنی با دفتر مرکزی بانک‌ها برقرار کنید تا متوجه موضوع شوید. بانک‌ها صراحتاً اعلام می‌کنند هنوز ابلاغ نشده. با تشکر


 

سلام در همدان و در تابستان مردم صف کشیدن برای کپسول گاز. لطفاً منتشر کنید ممنون.



با عرض سلام خدمت مسئولین محترم، می‌خواستم در خصوص بحث محیط‌زیست گزارشی را براتان بفرستم که مربوط به آلودگی شرکت کارخانه سیمان زرندیه ساوه استان مرکزی هست که این آلودگی نه‌تن‌ها هوای پاک این منطقه را تحت تأثیر قرار گرفته بلکه باعث نابودی باغات و اراضی کشاورزی در منطقه سرسبز شهر خشکرود شده است که شهر خشکرود یکی از شهر‌های استان مرکزی می‌باشد که قطب مهم کشاورزی بشمار می‌رود لذا از مسئولین خواهشمندیم جهت رسیدگی به جلوگیری از غبار دودکش کارخانه سیمان تدابیری بیندیشند. با تشکر


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار