افتتاح ۱۴ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در مراغه

با حضور معاون اقتصادی استاندارآذربایجان شرقی ۱۴ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در مراغه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،فرهنگ سرای ولایت شهرداری، طرح تفریحی زیپ لاین، آسفالت ریزی معابر ۷ روستا، دستگاه‌های ضد سرما در روستا‌های نُوا و مغانجق، طرح‌های آبخیزداری روستا‌های اسفستانج و بلوک آباد و یک واحد گاوداری شیری با صرف اعتبار ۷۱ میلیاردو ۷۶۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

حجت الا سلام والمسلمین محمد تقی پور محمدی امام جمعه مراغه در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: از برکت جمهوری اسلامی ایران کشور پله‌های توسعه و پیشرفت را با موفقیت طی می‌کند.

او افزود: شهرداری مراغه نیز در ایجاد امکانات فرهنگی در محله‌های محروم شهر به خوبی عمل کرده است.

سید علی موسوی حسینی فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این مراسم افزود: برای طرح‌های فرهنگ سرای ولایت و زیپ لاین به همت شهرداری ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

او گفت: با بهره برداری از آسفالت معابر ۷ روستای شهرستان مراغه نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ خانوار از حدمات رفاهی بهره‌مند شدند.

او اضافه کرد: با نصب دستگاه‌های ضد سرما در روستا‌های مغانجق و نُوا نزدیک به ۱۰۰ هکتار از باغ‌های شهرستان زیر پوشش این سامانه‌ها درآمدند.

جهانگری معاون برنامه ریز استاندار آذربایجان شرقی نیز در مراسم افتتاح این طرح‌ها، از بازگشت ۱۰۰ واحد تولید و صنعتی در آذربایجان شرقی به چرخه تولید خبر داد.

او افزود: سال گذشته ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار کالا از آذربایجان شرقی به خارج از کشور صادر شده است .

انتها یپام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار