کرونا جان یک نفر دیگر را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی ناشی از کرونا گزارش شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ مورد بیمار مثبت مبتلا به کرونا شناسایی شده اند که در مجموع موارد مثبت بستری به سه هزار و ۵۱۹ نفر رسید.

او با اشاره به بستری افرادی با علائم مشکوک به کرونا افزود: هم‌اکنون ۲۲۰ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته یک هم استانی دیگر در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داد و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۱۵ نفر رسیده است.

به گفته او، از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان کرمانشاه ۱۰ هزار و ۶۹۲ نفر بستری و ۹ هزار و ۹۵۸ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

محمدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۳۸ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار