استان سمنان روی خط توسعه حرکت می‌کند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه علی رغم تحریم‌ها و مسائل اقتصادی، استان سمنان روی خط توسعه حرکت می‌کند، گفت: افتتاح پروژه‌های هفته دولت گواه این امر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های اقتصادی و عمرانی سرخه طی هفته دولت از طریق ویدئوکنفرانس، با بیان اینکه استان سمنان بر روی خط توسعه حرکت می‌کند، گفت: ۴۸۱ طرح عمرانی و ۵۷ طرح اقتصادی در هفته دولت امسال در استان افتتاح و ۹۳ اقتصادی و عمرانی کلنگ‌زنی این آمار نشان می‌دهد که دولت با وجود تحریم‌ها برای توسعه استان‌ها از جمله سمنان در تلاش است.

او با بیان اینکه لازم است دستاورد‌های دهه‌های اخیر نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم گزارش شود، افزود: باوجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، اما طرح‌های عمرانی و اقتصادی بسیار ارزنده‌ای در هفته دولت امسال در استان سمنان افتتاح شد که باید آن را به اطلاع مردم رساند.

معاون استاندار سمنان ابراز داشت: با تلاش مسئولان، هدایت رهبر معظم انقلاب و برنامه‌ریزی‌های مسئولان چشم انداز‌های خوبی برای توسعه ایران اسلامی ترسیم شده و عزت و سربلندی این نظام مقدس با وجود کارشکنی و توطئه‌های دشمنان ادامه خواهد یافت.

خجسته پور با بیان اینکه در سال جهش تولید تلاش خواهد شد که طرح‌های بزرگ و در حال ساخت سرخه که اعتبار و پیشرفت فیزیکی خوبی هم دارد، به بهره برداری برسد، تاکید داشت: طرح آبرسانی و مجموعه گردشگری از طرح‌های اقتصادی و زیرساختی سرخه است که مجموعه مدیران ارشد استان برای تکمیل این طرح‌ها تا پایان دولت تدبیر و امید نهایت تلاش خود را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار