ویژه برنامه محرّمی «با تو حالم خوبه» در رادیو جوان + فیلم

رادیو جوان در ماه محرّم، حال و هوای شب‌های معنوی حرم رضوی (ع) را روایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ویژه برنامه «با تو حالم خوبه» با همکاری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در شب‌های ماه محرّم به صورت زنده از صحن انقلاب حرم مطهر امام رضا (ع) روی آنتن رادیو جوان می‌رود.

این برنامه به صورت ویژه در ایام محرم از پنجم تا دوازدهم شهریور هر شب ساعت ۲۰ تا ۲۰:۳۰ پخش می‌شود.

ترانه تیتراژ «با تو حالم خوبه» با شعری از لیلا بشیری و به خوانندگی و آهنگسازی پژمان طالبی تولید شده است که امشب رونمایی می‌شود. ویدئوکلیپ این قطعه برای انتشار در اختیار باشگاه خبرنگاران جوان قرار گرفته است.

پیش‌تر و در دهه ولایت تیتراژ برنامه با صدای غلامرضا صنعتگر رونمایی شده بود.

گفتنی‌ست «با تو حالم خوبه» چهارشنبه هر هفته و در دهه کرامت و دهه ولایت هر شب ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰ به روی آنتن رادیوجوان رفته است که در شب‌های عزاداری سالار شهیدان، به صورت ویژه پخش می‌شود.

در روز‌ها و ماه‌های اخیر، جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مردم نمی‌توانند به مشهد مقدس سفر کنند، در این شرایط شبکه رادیویی جوان بر آن شد تا هر هفته، چهارشنبه‌ها به این شهر سفر کند تا مخاطبان بتوانند از طریق امواج این ایستگاه رادیویی، امام رضا (ع) را زیارت کنند. چهارشنبه‌ها از جمله روز‌های وارده برای زیارت حضرت رضا (ع) است و به همین دلیل این برنامه هر هفته در این روز به روی آنتن می‌رود.

برنامه‌های «نجات یافتگان» و «گردشگری در حرم رضوی» از بخش‌های شنیدنی برنامه است که با اقبال گسترده‌ای روبرو شده است.

سیروس رجبی و مجتبی حسنی تهیه‌کنندگان، حسن خلقت دوست، مجید عسگری، حامد مشکینی گویندگان، صادق علیخانی، گزارشگر و مهدی شاهرضایی، مشاور این برنامه هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار