بیش‌از ۱۷۴ میلیارد ریال برای مقابله با گردوغبار سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: ۱۷۴ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی برای مقابله با گردوغبار در این استان اختصاص یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، وحید پورمردان  مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اعتبارات استانی پس از پیگیری های مجدانه و طولانی این اداره کل، تصویب و به مرحله تخصیص نهایی رسید.

او گفت: این اعتبارات با توجه به نیازهای استانی و اولویت بندی های پیش بینی شده در حوزه های متنوع محیط زیست و همچنین مجوزهای اخذ شده در قالب برنامه های تجهیز یا قراردادهای اجرایی به فاز نهایی رسیده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: اعتبارات استان در بخش ها و حوزه های متنوعی از جمله خرید تجهیزات اداری، تجهیزات اجرایی و عملیاتی، تجهیز یگان حفاظت محیط زیست، تجهیزات خودرویی و فازهای اجرایی مانند قراردادهای عملیاتی قرق مناطق و تالاب ها هزینه و به ایستگاه عملکرد رسید.

او گفت: جلسه هزینه کرد اعتبارات استانی با حضور کارشناسان محیط زیست و بر اساس مجوزهای صادر شده و بر مبنای اولویت ها و شاخص های محیط زیستی و تقویت توان اجرایی و خدمت رسانی از جمله تقویت بنیه طرح تکریم ارباب رجوع، ارتقای توان اجرایی و عملیاتی، بالابردن سطوح مختلف برنامه های کنترلی و مراقبتی در حوزه های شکار و صید، کنترل آلاینده ها و غیره برنامه ریزی و انجام شد.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار