برای مهار کرونا؛

مبادی ورودی سواحل و تفرجگاه‌های رشت مسدود می‌شود

مبادی ورودی سواحل و تفرجگاه‌های شهرستان رشت به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مسدود می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فریبرز سعیدی کیا، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رشت عصر روز گذشته در جلسه ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های این شهرستان گفت: راه‌های ورودی سواحل و تفرجگاه‌های شهرستان رشت در راستای جلوگیری از تجمعات گردشگران و پیشگیری از شیوع کرونا مسدود می‌شود.

او با بیان اینکه شهرستان رشت به لحاظ وضعیت ابتلا به بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، افزود: بر همین اساس با توجه به تجمع مسافران و گردشگران در سطح سواحل و تفرجگاه ها، ورودی‌های شهرستان به سواحل رشت در ایام تعطیلات پیش رو مسدود می‌شود.

معاون فرماندار رشت همچنین با تاکید بر لزوم حفظ شعائر و حرمت تاسوعا و عاشورای حسینی تصریح کرد: با افراد هنجارشکنی که حرمت این ایام را حفظ نمی‌کنند و اقدام به حرمت شکنی و هنجار شکنی در سطح تفرجگاه‌ها می‌کنند، برخورد می‌شود.

محمدعلی ویشکایی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت نیز در این جلسه با اشاره به سوابق درخشان مهمان نوازی مردم گیلان گفت: با وجود اینکه مهمان نوازی با فرهنگ مردم این دیار درهم تنیده شده است، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا، استان گیلان و شهرستان رشت به هیچ وجه آمادگی پذیرایی از مسافران و گردشگران را ندارد و در همین راستا از هموطنان می‌خواهیم از سفر به استان گیلان و شهرستان رشت اجتناب کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.