شیوه‌نامه حضور داوطلبان در مصاحبه دوره MBA اعلام شد

دانشگاه الزهرا (س) چگونگی شیوه نامه مصاحبه شفاهی دوره MBA بازار سرمایه را برای داوطلبان اعلام کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، متقاضیان شرکت در  مصاحبه شفاهی دوره MBA بازار سرمایه دانشگاه الزهرا در زمان ۱۰ تا ۱۲ شهریور ماه مصاحبه خواهند شد؛ زمان شروع دوره از ۱۵ شهریور با گذراندن ۲۸ واحد (بدون پایان نامه) است و دانشجویان می‌توانند در دانشگاه حضور یابند.

از مزایای این دوره می‌توان به اعطای دو گواهینامه حرفه‌ای اصول بازار سرمایه و تحلیل گری این بازار از سوی سازمان بورس به پذیرفته شدگان اشاره کرد. اعطای گواهینامه MBA مورد تایید دانشگاه الزهرا با قابلیت ترجمه رسمی به پذیرفته شدگان، ارائه دروس به صورت کاربردی و طبق نیاز روز بازار سرمایه با  بهره گیری از استادان برجسته و مطرح بازار سرمایه خواهد بود.

 اطلاعات تکمیلی در خصوص شیوه نامه حضور داوطلبان در مصاحبه شفاهی دوره MBA بازار سرمایه به شرح زیر است:

۱- زمان بندی حضور در جلسه مصاحبه از طریق پیامک و بخش «رویداد‌های من» در سامانه دانشپذیران (stu.azvlc.ir) اعلام شده است. لطفا برای عدم طولانی شدن زمان مصاحبه راس ساعت در دانشگاه حضور داشته باشید.

۲- لازم است تمام داوطلبان عزیز در سامانه غربالگری سلامت وزارت بهداشت به نشانی (salamat.gov.ir) ثبت نام کرده باشند و از صحت سلامت خود اطمینان داشته باشند.

۳- استفاده از تجهیزات بهداشتی مانند ماسک؛ ژل ضدعفونی و دستکش برای داوطلبان الزامی است و از ورود افراد بدون ماسک به دانشگاه جلوگیری خواهد شد.

۴- ارائه اصل تمام مدارک درخواستی در روز مصاحبه برای بررسی و تطبیق لازم است.

۵- مکان مصاحبه دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی دانشگاه الزهرا (س)، به نشانی «تهران، خیابان شیخ بهایی شمالی، درب شرقی دانشگاه الزهرا، ساختمان مصلی نژاد، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی» است. امکان ورود از سایر درب‌های دانشگاه وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار