لیست نقل و انتقالات چلسی

این روز‌ها درباره نقل و انتقالات بازیکنان تیم فوتبال چلسی خبر‌های فراوانی در رسانه‌های ورزشی اروپا منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال چلسی انگلیس با هدایت فرانک لمپارد در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس موفق شد با قرار گرفتن در رده سوم جدول، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. در فصلی که اکثر تیم‌ها به دلیل شرایط کرونایی موجود چندان در بازار نقل و انتقالات فعال نبوده اند، چلسی اقدام به جذب چند بازیکن مطرح کرده است. آن‌ها همچنان به دنبال جذب نفرات جدید برای پر کردن نقاط ضعف هستند.

جذب مدافع باتجربه برزیلی و دفاع چپ تیم ملی انگلیس

تیاگو سیلوا، کاپیتان سابق تیم فوتبال پاری سن ژرمن به صورت آزاد و با قراردادی یک ساله (آپشن تمدید برای سال دوم) به چلسی پیوست. او با وجود اینکه ۳۵ سال سن دارد، اما می‌تواند بهذ خط دفاع چلسی نظم دهد.

بن چیلول با امضای قراردادی ۵ ساله تا سال ۲۰۲۵ رسما به چلسی پیوست. باشگاه چلسی صحبتی از مبلغ انتقال نکرده است، اما منابع آگاه، مبلغ این انتقال را ۵۰ میلیون پوند اعلام کرده اند. چیلول دفاع چپ ثابت تیم ملی انگلیس هم به حساب می‌آید.

هاورتس به زودی در لندن

مذاکرات چلسی و بایر لورکوزن بر سر انتقال کای هاورتس بسیار خوب پیش رفته و این بازیکن آلمانی در یک قدمی انتقال به چلسی قرار دارد. آخرین پیشنهاد چلسی (۸۰ میلیون یورو به علاوه ۲۰ میلیون یورو پاداش) مورد قبول بایر لورکوزن قرار گرفته است. هاورتس مدت‌ها پیش با چلسی به توافق شخصی دست یافته بود و انتظار می‌رود طی روز‌های آینده، انتقال بزرگ کای هاورتس به چلسی نهایی شود.

"سار" دومین خرید آزاد چلسی

به نقل از اسکای، مالانگ سار در آستانه انتقال به چلسی قرار دارد. این مدافع ۲۱ ساله پس از اتمام قراردادش با نیس، می‌تواند به صورت بازیکن آزاد و با امضای قراردادی ۴ ساله راهی لندن شود.

زیاش، روبن جدید چلسی؟

حکیم زیاش اولین بازیکنی بود که اتمام فصل به چلسی پیوست. ستاره مراکشی سابق آزاکس یکی از ارکان موفقیت باشگاه هلندی در چند سال گذشته بود. او توانایی بازی در پست هافبک چپ و راست را دارد و می‌تواند جای خالی ویلیان و پدرو کهاز چلسی جدا شدند را پر کند. حکیم زیاش تقریبا سبک بازی مشابهی با آرین روبن ستاره سابق هلندی چلسی دارد، به همین دلیل هواداران چلسی بسیار خوشبین هستند.

پس از زیاش، چلسی تیمو ورنر را از لایپزیگ به خدمت گرفت تا برای تامی آبراهام و ژیرو یک رقیب جدی را خریداری کرده باشد.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار