سرهنگ شریفی خبر داد؛

دایی و خواهرزاده کلاهبردار دستگیر شدند

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری دایی و خواهرزاده‌ای خبر داد که به بهانه خرید برنج، کلاهبرداری می‌کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی شریفی رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گفت: شانزدهم بهمن سال گذشته پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری برای رسیدگی تخصصی از کلانتری ۱۰۱ تجریش به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی که بنکدار و عمده فروش برنج است با حضور در پایگاه یکم اظهار داشت، بیست و دوم مرداد سال پیش شخصی به وی مراجعه و خود را صاحب رستورانی در تجریش معرفی کرد و خواهان ۵۰۰ کیلوگرم برنج هاشمی درجه یک به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال برای رستورانش شد. پس از انجام معامله برنج را به وسیله وانت به آدرس وی بردیم و سپس به بهانه اینکه رستوران جا ندارد برنج‌ها را برای انبار به خیابان شریعتی بردیم و در آنجا اعلام کرد برنج‌ها را خالی کنید و بعد از تخلیه بنده را برای حساب و کتاب راهی کرد تا به رستوران برگردم، سپس به بهانه اینکه وانت ما سد معبر کرده راننده را به همراه وانت به سر خیابان فرستاده و در غیاب او مجددا برنج‌ها را بار زده و سرقت می‌کند.

این مقام انتظامی گفت: با ثبت اظهارت شاکی کارآگاهان در راستای شناسایی کلاهبردار شروع به تحقیق کردند که با اعزام ماموران به محل تخلیه برنج‌ها و پایش محدوده، موفق شدند شماره پلاک خودروی مورد استفاده کلاهبردار را شناسایی کنند.

وی بیان داشت: با بررسی سرنخ به دست آمده کارآگاهان به این فرضیه رسیدند که کلاهبرداری توسط مالک خودرو به نام وحید صورت گرفته که با هماهنگی قضایی محل سکونت متهم شناسایی شد و در بیست و ششم مرداد ماه سال جاری طی یک عملیات غافلگیرانه وحید دستگیر شد و ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت به همراه دایی خود به نام داود این اقدام را انجام داده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف صریح متهم کارآگاهان نسبت به دستگیری همدست وی اقدام کردند و با ارسال پرونده به دادسرای مربوطه هر دو متهم با صدور قرار تأمین مناسب بازداشت شدند و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
حلال زاده بوده به داییش رفته!
آخرین اخبار