شتابا، طرح نوین کمیته امداد برای توانمندسازی ایتام

طرح شتابا با هدف درآمدزایی برای خانواده‌ مددجویان کمیته امداد به ویژه جوانان تحصیلکرده و هزار نفر از ایتام تحت حمایت که با سرمایه اولیه کمیته امداد وارد بازار بورس شدند، راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، «شتابا» شبکه توانمندسازی ایتام در بورس ایران، طرحی نو و خلاقانه با هدف توانمندی و ایجاد درآمد باثبات توام با رعایت تکریم و حرمت‌گزاری ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است که برای اولین بار توسط ریاست کمیته امداد به صورت پایلوت در استان سمنان اجرایی شد.

این طرح برای هزار نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان سمنان اجرایی می‌شود و به عنوان یکی از سیاست‌های جدید برای محرومیت‌زدایی با رویکرد نوآورانه، توانمندسازی و آینده‌نگر و به منظور تکریم و بالا بردن عزت نفس افراد تحت پوشش کمیته امداد تهیه شده است. این طرح با همکاری سازمان بورس، کمیته امداد و استانداری سمنان آغاز به فعالیت کرد.

طرح شتابا با هدف درآمدزایی برای خانواده‌ مددجویان به ویژه جوانان تحصیلکرده و مستعد و هزار نفر از ایتام تحت حمایت که با سرمایه اولیه کمیته امداد وارد بازار بورس شدند.

این طرح می‌تواند برای همه خانواده‌های نیازمند در کل کشور اجرایی شود تا مددجویان پس از دریافت آموزش‌های لازم و اخذ کد بورسی، وارد بورس شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار