نماینده مردم شادگان درمجلس شورای اسلامی:

استانداری خوزستان باید بر دخل و خرج شهرداری‌ها نظارت کند

ناصری نژاد گفت: شرایط شهرستان شادگان نابسامان است و استانداری خوزستان باید بر دخل و خرج شهرداری‌ها نظارت کند.

حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان با حضور صدیقی مدیر کل امور شهری و روستایی استانداری خوزستان، فرماندار شادگان، بخشداران و شهرداران برگزار شد.

او با تشریح مسائل شهری و روستایی بخش‌های مختلف شادگان و انتقاد از عملکرد ناموفق شهرداری‌ها اظهار داشت: در مسائل مختلف شهری مانند؛ نظافت و دفع پسماند، مدیریت فضای سبز، ترافیک و آسفالت شهری، خصوصا در شهر شادگان با مشکل مواجه هستیم و برای مردم سوال است که آیا مدیریت فضای سبز هم نیازمند بودجه آنچنانی است که سامان دهی نمی‌شود؟

حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد خواستار نظارت جدی و دقیق استانداری خوزستان بر شهرداری و بخشداری‌ها شد و بیان کرد: هم در شادگان و هم در شهر‌های دیگر به خاطر نبود نظارت بر شورا و شهرداری ها، حاشیه‌های زیادی برای شهرداری‌ها ایجاد شده که منجر به پرونده قضایی، زندان و ... شده است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی به مسائل شهرداری‌ها از جمله تغییر مکرر شهردار اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری دارخوین مدام درگیر مسائل حاشیه‌ای و تغییر شهردار بوده است که حاصلی جز توقف خدمات شهری و ضرر به مردم نداشته است. همچنین طولانی شدن زمان پایان پروژه‌های شهری نظیر؛ جاده ورودی این شهرستان پروژه‌ای است که باید طبق برنامه یک ساله انجام می‌شد، اما حدود ۴ سال طول کشیده و این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

این مقام مسئول در ادامه به ناتمام ماندن آسفالت کوی سعدی اشاره و تصریح کرد: عملیات آسفالت این منطقه که با پیگیری‌های زیاد اجرا شده، اما هنوز کامل نشده و این امر باعث نگرانی اهالی منطقه شده است و تکمیل آن در کوتاه‌ترین زمان امری الزامی است، چراکه مسائلی که به راحتی قابل حل است، به خاطر طولانی شدن به مسائل امنیتی و بحرانی تبدیل شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد درخصوص اعتبارات شهرداری‌ها بیان داشت: اگر نیاز به اعتبارات باشد ما پیگیری می‌کنیم، اگرچه چندین جلسه در وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و وزارت اقتصاد جهت جذب اعتبار با حضور شهرداران تشکیل دادیم و اعتبارات زیادی جذب کردیم، امافعالیت‌های صورت گرفته به هیچ عنوان به میزان اعتبارات جذب شده نیست و انتظار داریم با پشتیبانی استانداری خوزستان و با وجود اعتبارات زیادی که برای شادگان جذب کردیم مدیریت بهتری صورت گیرد و شهر از این وضعیت نامناسب خارج شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.