جوهری خبر داد؛

جذب سرمایه ۱۲۰ میلیاردی برای سه رویداد کاک برکت، دریای برکت و چرخ برکت

معاون مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت درباره راه‌اندازی سه رویداد کاک برکت، دریایی برکت و چرخ برکت توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جوهری معاون مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در نشست خبری سه رویداد ملی بنیاد برکت در سال جهش تولید اظهار کرد: ماموریت اصلی بنیاد برکت، ایجاد اشتغال و توانمندسازی مردم کشور به ویژه در نواحی کم برخوردار است.

او با بیان اینکه در سال جاری تلاش شده است در قالب سه رویداد مهم مشارکت‌های مردمی را در این عرصه‌ها جلب کنیم، گفت: کاک برکت در قالب ایجاد شغل برای کولبران در استان‌های کردستان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی و رویداد چرخ برکت در حوزه پوشاک در دستور کار قرار گرفته است.

جوهری گفت: تولید پوشاک از اولویت‌های سخنان مقام معظم رهبری است که در این زمینه فراخوانی برای ارائه طرح‌ها و ایده‌های افرادی که در این حوزه فعال هستند، ایجاد شده است.

معاون مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت گفت: رویداد سوم امید طرح رویداد دریایی برکت است که در حوزه آبزیان فعال است، چرا که بسیاری از مرز‌های کشور را مرز‌های آبی تشکیل داده‌اند و کشور ما پتانسیل زیادی برای اشتغالزایی در این حوزه دارد.

جوهری تصریح کرد: بنیاد برکت ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جذب می‌کند که این طرح‌ها منجر به ایجاد ۱۶ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار