در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آغاز خوداظهاری داوطلبان آزمون‌های کارشناسی ناپیوسته و کاردانی نظام جدید

زرین‌آمیزی از آغاز خوداظهاری داوطلبان کرونایی دو آزمون کارشناسی ناپیوسته و کاردانی نظام جدید خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دو آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی صبح روز جمعه ۱۴ شهریور در سراسر کشور برگزار می‌شود.

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه

زرین آمیزی در ادامه افزود: کارت ورود به جلسه این دو آزمون از روز گذشته سه‌شنبه ۱۱ شهریور در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر شده است و داوطلبان تا روز آزمون مهلت دارند برای تهیه کارت به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی و شناسنامه‌ای خود (شماره پرونده، کد رهگیری و یا نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره ملی) نسبت به پرینت کارت خود اقدام کنند.

او در ادامه درباره داوطلبان مبتلا به کرونا، گفت: همه داوطلبان دو آزمونکاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی لازم است از امروز، چهارشنبه ۱۲ شهریور به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. داوطلبان لازم است یک نسخه پرینت از این فرم در جلسه آزمون همراه داشته باشند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: داوطلبانی که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند باید در تاریخ ۱۳ شهریور ۹۹ با مراجعه به باجه رفع نقص گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه کنند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آن‌ها انجام شود.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: داوطلبانی که در رشته‌های با آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۹ و همچنین مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی ثبت نام کرده اند می‌توانند تا روز جمعه، ۱۴ شهریور نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند. داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون این دوره‌ها نیز هستند، می‌توانند در این بازه زمانی به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و ثبت نام کنند.


بیشتر بخوانید

تاریخ و نحوه ثبت نام متقاضیان پذیرش دوره کاردانی فنی و حرفه‌ای اعلام شد

ثبت نام بدون کنکور دوره‌های کاردانی به کارشناسی آغاز شد

کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای منتشر شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار