صرفه جویی ۳۵ میلیارد تومانی مدیریت شهری مشهد با تولید آسفالت

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد گفت: قیمت تمام شده هر تن تولید آسفالت در کارخانه شهید مجیدی مشهد حدود ۲۶۰ هزار تومان است که این قیمت در مقایسه با سایر کلانشهر‌ها و شرکت‌های خصوصی بسیار پایین‌تر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  امیر سیاوش حجازی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد گفت: کارخانه شهید مجیدی وابسته به سازمان عمران شهرداری مشهد است. این کارخانه، صرفه اقتصادی بالایی برای مدیریت شهری مشهد برای تامین آسفالت مورد نیاز پروژه‌های عمرانی و مناطق شهری داشته است.

او افزود: طبق اعلام معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در سال ۹۸، تولید هر تن آسفالت شهرداری تهران ۲۹۰ هزار تومان بوده که قطعا امسال نرخ بالاتری را تجربه می‌کند، اما ما در حال حاضر با ۲۶۰ هزار تومان آسفالت تولید می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد ادامه داد: بسیاری از شهرداری‌ها و شرکت‌های خصوصی نرخ نامه‌ای دارند که انوع آسفالت توپکا و بیندر را با قیمت‌های بالای ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان عرضه می‌کنند.

بیشتر بخوانید


حجازی بیان کرد: با توجه به نرخ تولید آسفالت در سال ۹۸ رقمی معادل ۳۵ میلیارد تومان معادل یک پروژه عمرانی مهم برای شهرداری مشهد صرفه جویی شده است.

او تصریح کرد: قطعا در کنار قیمت تمام شده پایین از سوی سازمان عمران، کیفیت تولید نیز مدنظر بوده است به طوریکه آسفالت تولید شده در کارخانه شهید مجیدی با مدیریت و برنامه ریزی صحیح و استفاده از دستگاه‌های پیشرفته آزمایشگاهی تحت بررسی و آزمایش دقیق قرار می‌گیرند.


انتهای پیام//ز. ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.