پرونده تخلفات سه مدیر مدرسه در خراسان رضوی را زیر بغلشان گذاشتند

رئیس اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ابلاغ مدیریت سه مدیر متخلف مدرسه در این استان لغو و برکنار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی افشار رئیس اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ابلاغ مدیریت سه مدیر متخلف مدرسه در این استان با صدور حکم هیات تخلفات کارکنان آموزش و پرورش لغو و برکنار شدند.

او تخلف این افراد را دریافت وجه اجباری از والدین در زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس اعلام کرد و افزود:  مدیران متخلف پس طی مراحل صدور تذکر شفاهی و کتبی، به هیات رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش معرفی شده بودند.

رئیس اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به به اجرای دو هزار و ۷۳۶ بازدید نظارتی از مدارس خراسان رضوی از آغاز کار ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید، ادامه داد: ظرف این مدت تاکنون ۱۲ مدیر متخلف مدارس در سطح این استان تذکر کتبی دریافت کرده‌اند.
 

بیشتربخوانید


افشار بیان کرد: شش مدیر مدرسه متخلف دیگر نیز به اتهام دریافت غیرمجاز وجه در زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان به هیات رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش استان جهت بررسی عملکردشان و صدور حکم لازم معرفی شده‌اند.

او تصریح کرد: والدین دانش‌آموزان در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در زمان ثبت‌نام مدرسه، نخست شکایت خود را به واحد بازرسی نواحی آموزش و پرورش و سپس به اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از طریق  تماس با شماره تلفن ۳۲۲۲۲۱۰۳ اعلام کنند.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.