برگزاری آزمون ضمن خدمت تمدید پروانه بهره برداری تاکسیرانان در مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: آزمون غیرحضوری ضمن خدمت تاکسیرانان جهت تمدید و یا صدور پروانه فعالیت تاکسیرانان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد محبی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: به جهت حفظ سلامت تاکسیرانان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش مراجعات حضوری، آزمون ضمن خدمت تاکسیرانان جهت تمدید و صدور پروانه بهره برداری از طریق پیام رسان داخلی گپ به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

او افزود: در همین راستا تاکسیرانان می‌توانند با نصب پیام رسان گپ و مراجعه به کانال آموزش ضمن خدمت سازمان به آدرس taxiranimashhad۳ بعد از دریافت و مطالعه جزوه آموزشی، همه روزه راس ساعت ۱۰ صبح در این آزمون شرکت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین تاکسیرانان می‌توانند سوالات احتمالی خود را از طریق همین کانال با بخش ارتباط با مدیر آموزش در میان گذاشته و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

محبی بیان کرد: نتایج آزمون متقاضیان به صورت الکترونیک به شرکت کارگزار ارسال می‌شود و تاکسیرانان بعد از شرکت در آزمون می‌توانند از طریق شرکت کارگزار ادامه مراحل تمدید پراونه یا صدور پروانه بهره برداری خود را دنبال کنند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.