دبیرکل جنبش جهاد اسلامی: کشورهای عربی از گوش دادن به دستورات آمریکا دست بردارند

زیاد النخاله طی سخنانی تاکید کرد که از امت عربی و اسلامی می خواهد تا مسئولیت خود را متعهدانه انجام دهند و گوش دادن به دستورات آمریکا را متوقف کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، زیاد النخالة دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در نشست دبیرکل های گروه های فلسطین گفت:  «ملت فلسطین امروز به ما هم امیدوارانه و هم نا‌امیدانه نگاه می‌کند؛ ما باید انتخاب کنیم که چه چیزی به آنها هدیه دهیم».

زیاد النخاله افزود: «طرح صهیونیستی مقابل دیدگان ما گسترش می‌یابد و متاسفانه پلی برای آن بوده‌ایم. آیا از این رویکرد دست بر می‌داریم و در حساب و کتاب‌های خود تجدید نظر می‌کنیم؟»

وی همچنین در ادامه تاکید کرد که جنبش جهاد اسلامی بابی را با تکیه بر نکات ده گانه ای که سال ۲۰۱۶ طرح کردیم برای خروج از این شرایط باز می‌کند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت: «از امت عربی و اسلامی می خواهیم تا مسئولیت خود را متعهدانه انجام دهند و گوش دادن به دستورات آمریکا و فروپاشی را متوقف کنند».

بر اساس توافق ننگین امارات و رژیم صهیونیستی، ابوظبی به عادی‌سازی روابط با تل‌آویو تن داده است. گروه‌های مقامت فلسطینی ضمن محکومیت اقدام امارات، تاکید کردند که ابوظبی از پشت به آرمان فلسطین خنجر زده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار