استاندار کردستان:

سلامت دانش آموزان در اولویت قرار دارد

مرادنیا با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی گفت:امر آموزش در مدارس بسیار مهم است، اما سلامت دانش آموزان نسبت به آموزش در اولویت قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بهمن مرادنیا استاندار کردستان در مراسم نمادین بازگشایی مدارس و نواخته شدن زنگ تربیت که در دبستان دکتر فانی سنندج برگزار شدبا تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان، معلمان و والدین گفت: امسال آغاز سال تحصیلی با شرایط متفاوتی شروع شده است و همه ما نیز با این شرایط نگران هستیم.

اوبا اشاره به اهمیت و اولویت امسال در مدارس سراسر کشور از جمله استان کردستان، افزود: نگرانی‌ها را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و آموزش آن به بچه‌ها از طرف خانواده‌ها و مدیران و مسئولین می‌توان برطرف کرد.

مرادنیا ضمن تاکید بر رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی از سوی دانش آموزان و فرهنگیان، ادامه داد: آنچه امروز مسلم است و باید به آن پرداخته شود رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جلوگیری و شیوع بیماری منحوس کرونا است.

استاندار کردستان بیان کرد: از همه معلمان و خدمت گذاران آموزش و پرورش تقاضا دارم با تمام دقت به سلامت دانش آموزان توجه کنند تا بچه‌ای در مدرسه دچار ابتلا به ویروس کرونا نشود.


بیشتربخوانید: 


او با بیان اینکه امسال موضوع سلامت از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار است، عنوان کرد: امر آموزش در مدارس بسیار مهم است، اما سلامت دانش آموزان نسبت به آموزش در اولویت قرار دارد.

مرادنیا بیان کرد: با توجه به وضعیت سفید شیوه ویروس کرونا در استان کردستان، ما مدارس را با وضعیت زرد بازگشایی کردیم تا خیال دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها راحت باشد.

او در پایان افزود: اگر با دقت و توجه و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پیش برویم قطعاً مشکلی در مدارس استان نخواهیم داشت، ولی رعایت تمامی دستورالعمل‌ها و شیوه نامه های بهداشتی اعلام شده در سراسر استان لازم و ضروری است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.