حذف بارنامه کاغذی در خراسان جنوبی

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از حذف بارنامه ‌های فیزیکی شرکت‌های حمل ونقل سراسری و بزرگ مقیاس هوشمند جاده‌ای خبر داد.

حیدری رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با توجه به الزامات قانونی مندرج در قوانین و مقررات مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیرامون حذف فیزیکی و الکترونیکی شدن اسناد حمل و نقل، مقرر شده تا تاریخ ۲۰ تیر ماه امسال شرکت‌های حمل و نقل سراسری و بزرگ مقیاس هوشمند نسبت به صدور بارنامه الکترونیکی اقدام کنند.

او افزود: شرکت‌های حمل و نقل سراسری و بزرگ مقیاس هوشمند نسبت به صدور الکترونیکی بارنامه‌ های مربوطه بر اساس ضوابط ابلاغی سازمان اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: صدور اسناد حمل الکترونیکی و حذف فیزیکی بارنامه را آغازی بر تحول در فرآیند‌های مدیریت حمل و نقل کالا است که چشم انداز آن دستیابی به حمل ونقل دیجیتال است.

او اظهار کرد: این اقدام گام به گام و با همراهی و همت تمامی دست اندرکاران از جمله رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل تشکل‌ های صنفی ذی ربط پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار