شورای همکاری خلیج فارس خواستار عذرخواهی رسمی کنفرانس فلسطین شد

شورای همکاری خلیج فارس که از اظهار نظر‌ها در کنفرانس فلسطین درباره کشور‌های حاشیه خلیج فارس خشمگین شده، خواستار عذرخواهی رسمی محمود عباس شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شورای همکاری خلیج فارس خواستار عذرخواهی رسمی کنفرانس فلسطین در پی اظهار نظر‌ یکی از اعضای ارشد مقاومت شد.

معین حمید یکی از اعضای ارشد حزب الصاعقه از زیر مجموعه‌های سازمان‌های آزادی‌بخش فلسطین طی اظهارنظری گفته بود: «این کارگران فلسطینی بودند که باعث پیشرفت کشورهای حاشیه خلیج فارس شدند. همه معتقدند که کارگران فلسطینی بیشترین بازده را در خلیج فارس دارند. مردم خلیج فارس از آن‌ها آموختند و فلسطینی‌ها به آن‌ها خواندن و نوشتن و رانندگی و همه چیز را یاد دادند».

او خطاب به سران امارات تاکید کرده بود: «وجود شما فقط یک هفته دوام خواهد آورد، اگر ما رهایتان کنیم».

این اظهارات یکی از اعضای مقاومت که ناشی از عصبانیت فلسطینی‌ها از خیانت امارات به آرمان‌های فلسطین است، مورد انتقاد جدی ابوظبی واقع شده، تا جایی‌که شورای همکاری خلیج فارس خواستار عذرخواهی رسمی کنفرانس فلسطین شده است.

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پنج‌شنبه شب گذشته کنفرانسی را در رام الله تشکیل داد تا در مورد برنامه‌های وحدت ملی آن هم پس از توافق بین رژیم صهیونیستی و امارات بحث و گفت‌وگو کنند.

نایف الحجرف، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نه تنها اظهارات حمید را محکوم کرده، بلکه خواستار عذرخواهی محمود عباس هم شده است.

او مدعی است که اظهارات اخیر «تخلف»، «تحریک» و «اظهارات اشتباه» بوده است. الحجرف این را هم گفته که برنامه مذکور از تلویزیون فلسطین پخش شده بنابراین عذرخواهی رسمی هم باید از تلویزیون پخش شود.

پس از دهه‌ها روابط مخفی بین کشورهای حاشیه خلیج فارس و رژیم صهیونیستی، حدس و گمان‌های زیادی در مورد کشور‌های بعدی که اقدام به عادی‌سازی روابط می‌کنند، بر سر زبان‌ها افتاده است. عربستان و بحرین از جمله کشورهایی هستند که در صف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی قرار دارند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۰۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
چه غلط ها!!!!شما گاوهای شیرده علف های ارباب غرب وحشی را بخورید ودم تکان بدهید به تازگی ارباب جدید صهیون نیز پیدا کرده اید به تعلیف خود توسط این دوارباب ادامه بدهید شما را چه به اظهارات سخیف به نمایندگان ملتی شریف به پایتختی قدس شریف....................
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۱:۰۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
آب که سر بالا بره , غورباقه ....
خیانتکار دیروز , طلبکار امروز - عجب !
آخرین اخبار