اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مطالعات طرح آبخوانداری و پخش سیلاب تجرک در کبودراهنگ

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: از اعتبارات استانی ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مطالعات طرح آبخوانداری و پخش سیلاب تجرک در شهرستان کبودراهنگ اختصاص یافت.

اسفندیار خزائی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:‌ امسال علاوه بر اعتبارات ملی دنبال جذب اعتبارات استانی برای اجرای طرح های آبخیزداری هستیم.

خزائی افزود: امسال ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار استانی برای مطالعه طرح آبخوانداری و پخش سیلاب تجرک در شهرستان کبودراهنگ اختصاص یافته است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با بیان اینکه آبخیزداری یکی از  راهکارهای مقابله با کم آبی و خشکسالی است خاطر نشان کرد: کار‌های خوبی درحوزه منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان انجام شده است و امسال هم حدود  ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی برای اجرای طرح‌های آبخیزداری در شهرستان کبودر راهنگ داریم.

خزائی اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوانداری و هدایت آب‌های سطحی، کاهش خسارات ناشی از سیلاب‌های فصلی، تقویت منابع آبی و افزایش تولیدات کشاورزی را  از مزیت های اجرای طرح های آبخیزداری عنوان کرد . 

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار