بهره برداری از سیستم اکسیژن سانترال بیمارستان املش

رئیس بیمارستان نیکوکار املش از بهره برداری سیستم اکسیژن سانترال در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا) اعلام کرد: الهام عاشوری، رئیس بیمارستان نیکوکار املش گفت: سیستم اکسیژن سانترال در این بیمارستان راه اندازی شد.

او با بیان اینکه پیش از این، اکسیژن بیمارستان از طریق کپسول تهیه و تامین می‌شد، افزود: با بهره برداری از این سیستم، علاوه بر حذف حمل و نقل روزانه کپسول، فشار و اکسیژن به حد مطلوب رسیده است.

رئیس بیمارستان نیکوکار املش تصریح کرد: کاهش استفاده از نیروی انسانی، جلوگیری از خطر انفجار کپسول اکسیژن از دیگر مزایای استفاده از سیستم سانترال است.

روابط عمومی بیمارستان نیکوکار املش نیز اعلام کرد: یک دستگاه فتومتر بیوشیمی به ارزش ۲۷ میلیون تومان توسط خانواده خیّر سلامت مرحومه عنایتی صوفی خریداری و به بخش آزمایشگاه این بیمارستان اهدا شده است.

این دستگاه مجهز به سیستم بیلی روبین متر نوزاد است و با توجه به فعال بودن بخش اطفال در بیمارستان نیکوکار، تجهیز واحد آزمایشگاه به این فتومتر گامی مهم در بررسی عملکرد کبد و صفرا در نوزادان مبتلا به یرقان خواهد بود.

بیمارستان نیکوکار شهرستان املش، بیمارستان دولتی دانشگاهی است که ۳۲ تخت مصوب دارد.

این بیمارستان شامل بخش‌های اورژانس، بخش زنان و زایمان، بخش اطفال، بخش دیالیز، اتاق عمل، بخش جراحی و سی سی یو و بخش داخلی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.