سفری آسوده به کیش با رزرو تور از آژانس ندا بال

آژانس مسافرتی ندا بال آسمان با سال‌ها تجربه در زمینه اجرای تور کیش همواره در تلاش بوده است.

سفری آسوده به کیش با رزرو تور از آژانس ندا بالبه گزارش خبرنگار  نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  آژانس مسافرتی ندا بال آسمان با سال‌ها تجربه در زمینه اجرای تور کیش همواره در تلاش بوده است تا نهایت کیفیت را در تورها با کم‌ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد شما می‌توانید با شماره‌گیری ۴۴۳۷۸۲۱۵-۰۲۱ به سادگی تور خود را رزرو نمایید. اهمیت داشتن برنامه‌ریزی در سفر برای هیچ کس پوشیده نیست و اشتن یک برنامه کمک می‌کند تا بدون هیچ اضطرابی و به بهترین نحو ممکن بتوانید از وقت خود استفاده نمایید. بهترین کاری که برای یک سفر می‌شود انجام داد این است که سفر خود را در قالب تور کیش انجام دهیم. آژان ندا بال آسمان امکان رزرو تور کیش از مشهد و همینطور سایر شهرهای کشور را فراهم کرده است تا مسافران هیچ دغدغه‌ای بابت بلیط رفت و برگشت و همینطور هتل محل اقامتشان نداشته باشند.

انتخاب محل اقامت نیز همواره از سخت‌ترین قسمت‌ها برای مسافران است اما ندا بال آسمان دو پیشنهاد ویژه برایتان آماده کرده است؛ دو هتلی که حد نهایی ارائه خدمات به مهمانانشان را به‌جا آورده‌اند. تور کیش هتل داریوش که بدون شک اقامت در بهترین هتل جزیره را برایتان فراهم می‌کند. اما پیشنهاد آژانس ندا بال آسمان به این هتل ختم نمی‌شود و گزینه دیگری نیز برای داشتن یک اقامت رویایی در جزیره توریستی کیش وجود دارد که با موقعیت مکانی فوق‌العاده خود و قرارگیری بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس تبدیل به یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای مسافران شده است و آن هم هتل دریایی ترنج است. این هتل پنج ستاره با قرارگیری بر روی آب تجربه‌ای متفاوت از اقامت در جزیره کیش را برایتان به ارمغان می‌آورد.

اگر شما هم قصد اقامت در هتلی خاص را دارید و سطح کیفی خدمات برای شما در درجه اول اهمیت قرار دارد پس بدون شک تور کیش هتل ترنج را باید انتخاب کنید. همانطور که عنوان شد این هتل دریایی موقعیت مکانی بی‌نظیری دارد که آن را از سایر هتل‌های جزیره متمایز کرده است.

سفری آسوده به کیش با رزرو تور از آژانس ندا بال

روال رزرو تورهای مسافرتی به این‌گونه است که شما با مشخص کردن تاریخ مورد نظرتان و همچنین نوع هتلی که قصد اقامت در آن را دارید می‌توانید از یک مجموعه کامل برای سفرتن بهره‌مند شوید. لیست تورهای ارائه شده توسط آژانس ندا بال آسمان بسیار متنوع است اما در میان این لیست کامل تور کیش هتل داریوش بهترین گزینه است چرا که این هتل بی‌نظیر تمام نیازهای شما را در مدت زمان اقامتتان در جزیره به بهترین شکل ممکن پاسخ می‌دهد. این هتل بزرگ با ۱۹۳ اتاق بسیار مجهر و با طراحی فوق مدرن خود آماده میزبانی از مهمانان ارجمند است.

اتاق‌های هتل دارویش شامل اتاق دو نفره استاندارد رو به باغ، اتاق دو نفره استاندارد رو به دریا، اتاق دو نفره لوکس رو به باغ، اتاق دو نفره لوکس رو به دریا، سوئیت استودیو لوکس دو نفره، سوییت آتوسا دو نفره رو به باغ، سوییت آتوسا دو نفره رو به دریا، سوییت رویال چهارنفره رو به باغ، سوییت رویال چهارنفره رو به دریا، کابانا دونفره، کابانا سه نفره، کابانا سه نفره رو به دریا، کابانا دونفره حمام سانروف و کابانا سه نفره حمام سانروف می‌شود که امکانات بی‌نظیری را مانند ماهواره، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، قهوه‌ساز، بالکن، چیلر، دوش، صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، دمپایی، سشوار، حوله، کپسول آتش‌نشانی، رخت‌آویز، کمد لباس، آباژور، دراور، سیستم پخش مرکزی فیلم و اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق برای رفاه حداکثری مهمانان ارائه می‌کنند.

لیست بلند بالای خدمات عمومی هتل نیز شامل از امکانات فوق‌العاده هتل بزرگ داریوش می‌توان به استخر رو باز، سالن بیلیارد، زمین پینت بال مجهز، زمین تنیس، سالن بدنسازی با مدرن‌ترین تجهیزات، آرایشگاه، غواصی در آب‌های خلیج فارس، ماساژ تایلندی با بهره گیری از کادری حرفه‌ای، ماساژ پا با ماهی و آتلیه عکاسی برای ثبت لحظات تکرارنشدنی اشاره کرد که همه این موارد نویدبخش اقامتی بسیار عالی در جزیره کیش هستند.

پیشنهاد دیگر آژانس ندا بال آسمان برای سفر به جزیره کیش رزرو تور کیش هتل ترنج است که می‌توان گفت خاص‌ترین هتل در خاورمیانه است. طراحی بی‌نظیر این هتل دریایی باعث شده است تا به محبوب‌ترین گزینه در میان مسافران تبدیل شود. این هتل لوکس بهترین گزینه برای کسانی است که لوکس بودن هتل برایشان در درجه اول اهمیت قرار دارد.

علاوه بر مواردی که گفته شد هتل‌های متنوع دیگری نیز در لیست ندا بال آسمان قرار دارد. هتل‌های پنج ستاره با بهترین کیفیت، هتل‌های چهارستاره بسیار مناسب و همینطور هتل‌های سه ستاره اقتصادی. و اما آخرین نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است امکانات تفریحی که در جزیره کیش قرار دارند بی‌شمارند و شما می‌توانید با استفاده از تخفیفات ویژه‌ای که توسط بخش گردشگری هتل محل اقامتتان به شما اعطا می‌شود با کمترین هزینه لحظه به لحظه اقامتتان در جزیره کیش را پر از خاطرات به یادماندنی کنید.

برای مشاهده تورهای متنوع کیش به صفحه تور کیش سایت ندا بال آسمان مراجعه نمایید.

سفری آسوده به کیش با رزرو تور از آژانس ندا بال

شماره رزرو تور: ۰۲۱۴۴۳۷۸۲۱۵

آژانس ندا بال آسمان https://nedabal.com

آدرس: تـهـران؛ خیابان ستـارخان - بین اسدی و خسرو مـجـتمـع مــرواریــد - طبقه‌ی چهار - واحـد ۳۶

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار