فروش ۲ میلیارد تومانی اموال تملیکی خراسان جنوبی

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی از فروش ۲ میلیارد تومانی اموال تملیکی خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شیخ زاده رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان زیرکوه گفت: در پنج ماهه امسال تعداد ۶۹۰ پرونده قاچاق کالا و ارز در استان خراسان جنوبی تشکیل شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد رشد پرونده‌های قاچاق کالا را در استان خراسان جنوبی شاهد بودیم.

او افزود: اقلامی نظیر پوشاک، آرد، روغن، سموم و آفت‌کش‌ها از بیشترین موارد کشفیات بوده است که توسط نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، ارتش و ... در این مدت کشف شده است.

شیخ زاده گفت: در شهرستان زیرکوه دو محموله دام قاچاق کشف شد و در حال حاضر در مرحله رسیدگی پرونده و صدور رای قرار دارد.


بیشتر بخوانید


رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی ادامه داد: فروش کالا‌های موجود سازمان املاک تملیکی در ۵ ماهه امسال قریب به ۲ میلیارد تومان بوده است که برخی از آن در صادرات انجام شده و مقداری به عنوان مواد اولیه واحد‌های تولیدی استان انجام شده و مقداری هم در مزایده‌های رسمی کشوری فروخته شده است که نسبت به سال گذشته قریب به ۴۰ درصد افزایش فروش داشته ایم.

او گفت: در خصوص دام از مردم خواهش می‌کنیم با توجه به طرحی که دولت در خصوص پلاک کوبی و بیمه دام پیش‌بینی کرده است اقدام نمایند تا خدای ناکرده بر اثر ندانستن درگیر آن را متحمل ضرر نکنید.

شیخ زاده تصریح کرد: سازمان املاک تملیکی ۲ تفاهم نامه در خصوص اموال کشف شده به امضا رسانده که یکی از این تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام خمینی بسته شده و براساس آن کالا‌های قابل استفاده است که مراجع قانونی نظیر بهداشت، استاندارد و... آن‌ها را تایید کند در اختیار کمیته امداد در جهت حمایت از محرومین قرار دهد و تفاهم نامه دوم نیز با سازمان زندان‌ها با همین رویکرد حمایت از مددجویان و خانواده‌های مددجویان به امضا رسیده است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار