مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا گفت: هدف از راه اندازی کانون‌های سلامت مشارکت فعالانه و همه جانبه مردم در تامین سلامت خود و دیگران است.

وحید کاظمی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تشریح کانون‌های سلامت و خانه‌های مشارکت مردمی با تاکید بر نقش آحاد افرداد جامعه در حفظ سلامت خود و جامعه گفت: هدف از راه اندازی کانون‌های سلامت مشارکت فعالانه و همه جانبه مردم در تامین سلامت خود و دیگران است.

او در ادامه افزود: مشارکت مردم در کانون‌ها باید آگاهانه، داوطلبانه و مسئولانه باشد تا بتوانند با بررسی مشکلات منطقه خود اعم از مشکلات بهداشتی، روانی و اجتماعی، آن‌ها را اولویت بندی کرده و در جهت رفع آن‌ها تلاش کنند.

کاظمی همچنین به نقش پررنگ سایر ارگان‌ها و سازمان‌های مردم نهاد اشاره کرد و خواستار همکاری همه جانبه ادارات و سازمان‌های مربوطه شد.

عباس رضایی معاون فرماندار اندیکا نیز بیان داشت: آن چیزی که در حال حاضر بسیار در سطح جامعه احساس می‌شود، نقش همه فعالان حوزه سلامت است، همچنین با تاکید بر نقش تاثیر گذار مردم وتشکل‌های مردم نهاد و همکاری دستگاه‌های اجرایی خواستار همکاری کلیه ارگان‌های مربوطه با شبکه بهداشت و توسعه کانون‌های سلامت شهرستان شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.