استاندار خراسان رضوی خواستار شد؛

برقراری پرواز تهران سرخس و توسعه فعالیت‌های اقتصادی

استاندار خراسان رضوی گفت؛ با توجه به وضعیت جاده ترانزیتی مشهد به سرخس و ترغیب سرمایه گذاران برای ورود به شهرستان، نیازمند برقراری پرواز مستقیم تهران به سرخس هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در بازدید از واحد‌های عملیاتی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و واحد‌های فراوری گوگرد و نشست توسعه مثلث اقتصادی گفت: دلیل اصلی ورود نکردن سرمایه گذاران به شهرستان مرزی سرخس نامناسب بودن وضعیت این جاده است و در زمینه اجرای پروژه‌های مختلف ما مسئولین حرف می‌زنیم، اما عمل نمی‌کنیم، اما باید برای ورود سرمایه گذاران خط پروازی تهران-سرخس برقرار شود.

بیشتر بخوانید


او افزود: نقطه صفر مرزی شهرستان سرخس امکانات بسیاری در حوزه‌های اقتصادی دارد و بحث صدور مجوز منطقه آزاد اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس باعث ایجاد تحول و توسعه کسب و کار و اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: کشور ما نیازمند انجام فعالیت‌های اقتصادی برای ایجاد اشتغال پایدار است.

رزم حسینی بیان کرد: ما برای ایجاد هاب گوگردی در شهرستان مرزی سرخس آمادگی داریم تا سرمایه گذاران به این حوزه ورود پیدا کنند و شاهد بهره برداری خطوط تولید از محصول گوگرد مذاب شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد باشیم.


انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار