نماینده، ولی فقیه در لرستان:

هتک حرمت قرآن کریم دسیسه‌ای تازه برای دنیای اسلام و آزادی خواهان جهان است

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: هتک حرمت قرآن کریم، هتک حرمت تمامی ارزش‌های الهی و آزادیخواهان جهان بوده و حاکی از دسیسه‌ای تازه برای دنیای اسلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده، ولی فقیه در لرستان روز پنجشنبه با صدور پیامی در پی هتک حرمت روزنامه فرانسوی به قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: بار دیگر در کشوری که خود دچار نقض آزادی بیان است، مدعیان آزادی و حقوق بشر، اجازه اهانت به مقدسات مسلمین را به بهانه آزادی بیان دادند و با سکوتشان در برابر این گناه نابخشودنی، قلوب میلیون‌ها مسلمان را به درد آوردند.

در این پیام آمده است: این در حالیست که همان دولت‌های مستکبر اجازه هیچگونه انتقاد درباره رژیم غاصب صهیونیسم را نداده و آن را جرم می‌دانند.

این پیام می‌افزاید: اینگونه رفتار‌های دوگانه و زشت غرب در کنار خیانت برخی سران عربی، خشم جهان اسلام را برانگیخته و حاکی از دسیسه‌ای تازه برای دنیای اسلام است چراکه هتک حرمت قرآن کریم، هتک حرمت تمامی ارزش‌های الهی و آزادیخواهان جهان است.

امام جمعه خرم آباد در این پیام اظهار داشته است: مردم متدین و انقلابی استان لرستان در همصدایی با تمام مسلمین جهان به خصوص ملت مسلمان ایران، این اقدام موهن نشریه مسموم فرانسوی «شارلی ابدو» و همچنین حمایت دولت فرانسه و سکوت مدعیان حقوق بشر را که مهر سکوت بر دهان زده اند محکوم کرده و به تمامی جهان استعمار و عاملین اصلی این جنایت هشدار می‌دهیم که ما در دفاع از آرمان‌های دین مبین اسلام و پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد (ص)، ذره‌ای عقب نشینی نخواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در پیام خود تاکید کرده است: دست در دست تمامی مسلمین جهان، با وحدت روز افزون، تا نابودی کامل نقشه‌های شوم دشمنان اسلام از پای نخواهیم نشست و به ملت‌های مسلمان توصیه می‌کنیم با عمل به دستورات اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و توصیه‌های حکیمانه مقام معظم رهبری دام ظله‌العالی دشمنان اسلام و مسلمانان را مایوس کنند.

نشریه فکاهی «شارلی ابدو» چاپ پاریس روز یازدهم شهریور ماه در اقدامی گستاخانه و توهین‌آمیز، کاریکاتور‌های موهن به پیامبر اکرم (ص) را بازنشر کرد.

یادآور می‌شود درپی اهانت نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اکرم (ص) در روز‌های اخیر بسیاری از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی در کشور‌های مختلف این اقدام را محکوم کرده اند و قرار است امروز (پنجشنبه) تجمعات اعتراضی در سراسر ایران برگزار شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار