کسب رتبه نخست شرکت توزیع نیروی برق یزد برای پنجمین سال

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، از کسب رتبه نخست شرکت توزیع نیروی برق یزد در جشنواره شهید رجایی، برای پنجمین سال متوالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آرش نواب، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: در آیین تجلیل از برترین‌های جشنواره شهید رجایی، شرکت توزیع نیروی برق استان در پنج سال متوالی رتبه نخست را به خود اختصاص داد و به عنوان سازمان برتر در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت معرفی شد.

او افزود: تعامل، همکاری و همراهی همه مدیران در بخش‌های مختلف ضمن ایجاد شرایط مطلوب برای خدمت شایسته به شهروندان، فضای خدمت را به فضای پرانگیزه و شاداب مبدل می‌کند.

آرش نواب ادامه داد: داشتن اخلاق و گشاده رویی با مردم لازمه فعالیت در صنعت برق است و علاوه بر ضرورت گره گشایی از کار مردم، نوع برخورد مدیران و کارکنان نیز دارای اهمیت ویژه‌ای است.

نواب بیان کرد: پرهیز از رفتار متکبرانه و نگاه ارباب رعیتی به مردم در صنعت برق بسیار مهم و دفاع از حقوق استان در حوزه صنعت برق و حفظ جایگاه ممتاز این صنعت شریانی، کار بسیارحساس و با ارزش است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد: ارائه تصویر خوب و شایسته از خدمات خادمین صنعت برق به مردم در افکار عمومی و ایجاد ذهنیت مثبت در مشترکین حائز اهمیت است.

نواب اذعان کرد: مسعود مختاری، سیدمصطفی رسولی، جلال دهقانی سانیج و سعیده دهقان منشادی به عنوان عضو تیم کاری موثر معرفی شدند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار