در مشهد اتفاق افتاد؛

نوسازی بیش از ۴ هزار متر مربع کف پوش پل‌های عابر پیاده

مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ متر مربع از پل‌های عابر پیاده مناطق مشهد، تعویض و پوشش پلی‌کربناتی فرسوده پل‌ها نیز نوسازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود رضوی مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: این اقدام برای تأمین رفاه و آسایش شهروندان و همچنین زیباسازی منظر شهری صورت گرفته است.

او افزود: در این اقدام پوشش پلی‌کربناتی فرسوده بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ متر مربع از پل‌های عابر پیاده در مناطق مشهد تعویض و نوسازی شده است.

بیشتر بخوانید

مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد ادامه داد: با‌توجه‌ به اهمیت پل‌های عابر پیاده در جهت حفظ سلامتی و ارتقا ایمنی عابران پیاده از عرض مسیر‌های پرخطر، ایجاد شرایط مناسب‌تر و مطلوب‌تر برای تردد شهروندان از جمله نصب آسانسور و پله برقی و مسقف‌کردن پل‌ها برای محافظت عابران از اشعه خورشید، باران و برف، نوسازی و بهسازی پوشش‌های مستهلک در دستورکار سازمان قرار دارد.

رضوی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ متر پوشش پلی‌کربناتی فرسوده پل‌های عابر پیاده تعویض و نوسازی شده است که ۲ هزار و ۳۰۰ متر آن مربوط به پل‌های عابرپیاده در محور بولوار وکیل‌آباد و بیش از ۲ هزار متر نیز مربوط به پل‌های عابرپیاده در محور بزرگراه شهید کلانتری، بولوار رسالت شمالی، بولوارتوس و بزرگراه چراغچی می‌شود.

او تصریح کرد: نوع ورق به کار رفته در عملیات تعویض پوشش پل‌ها از جنس پلی‌کربنات مخصوص و ضد اشعه مضر خورشید است که در تمام پل‌های عابرپیاده احداث شده توسط سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد، به کار رفته است.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.