نمکی مطرح کرد؛

علت حضور مجازی روحانی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها

وزیر بهداشت گفت: فشار بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی مانع حضور رئيس جمهور در مراسم بازگشايی دانشگاه ها شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در واکنش به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره حضور رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها گفت:  فشار بر اجرای شیوه نامه‌ها مانع حضور رئيس جمهور در مراسم بازگشايی دانشگاه ها شده است.

وزیر بهداشت بیان کرد: تعجب می کنیم که روسای دانشگاه های علوم پزشکی واقف به این جریان نیستند.

او گفت: گرچه امروز بازگشایی دانشگاه ها بوده اما ۷ ماه است که همواره و بی وقفه در سراسر کشور درگیر مواجعه با ویروس کرونا هستیم.

نمکی اظهار کرد: در ایامی که دانشگاه تعطیل بود مسن ترین اساتید بالینی ما علی رغم فشار در این شرایط در بیمارستان ها حضور پیدا کردند.

وزیر بهداشت افزود: در این ایام سخت هیچ کدام از روسای  دانشگاه هایعلوم پزشکی فرصت با خانواده بودن را نداشتند. توانستیم با امکانات اندک در سال سخت تحریم و کرونا حماسه ای خلق کنیم و زبانزد کشورهای جهان شویم و هیچ کس به دلیل عدم توان مالی در پشت درب بیمارستان نماند.

وزیر بهداشت گفت: موج شدید ویروس کرونا را با تلاش کادر درمان مدیریت کردیم. دانشگاه های علوم پزشکی امروز بازگشایی می شوند. در دوران کرونا علاوه بر مشکلات روان پزشکی مشکلات اجتماعی و مسائل زیست محیطی بسیاری داریم و امیدوارم بتوانیم از امکانات دانشگاه‌های وزارت علوم هم استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.