تایمز اسرائیل: آمریکا تا ۲۰۲۴ الحاق کرانه‌باختری را به رسمیت نمی‌شناسد

یک نشریه صهیونیستی به نقل از منابع آگاه مدعی شد که آمریکا به امارات متعهد شده که تا سال ۲۰۲۴ الحاق کرانه‌باختری را به رسمیت نشناسد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، واشنگتن به تازگی تایید کرد که رژیم صهیونیستی برنامه الحاق کرانه‌باختری به اراضی اشغالی را در پی توافق با امارات به تعویق می‌اندازد.

پیش از این مقامات اماراتی مدعی شدند که تل‌آویو پذیرفته که به ازای توافق با ابوظبی برنامه اشغال اراضی بیشتر فلسطینی را از دستور کار خارج کند. 

اما چند روز پس از اعلام رسمی توافق، بنیامین نتانیاهو طی اظهاراتی گفت که برنامه الحاق کرانه‌باختری از دستور کار خارج نشده و تنها زمان اجرای آن به تعویق افتاده است.

منابع آگاه خطاب به روزنامه تایمز اسرائیل گفتند که دولت دونالد ترامپ طی مذاکرات عادی‌سازی به امارات تعهد داده که واشنگتن الحاق بخش‌هایی از کرانه‌باختری به اسرائیل را  تا سال ۲۰۲۴ به رسمیت نمی‌شناسد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چند ماه است که قول داده تا در اقدامی تجاوزکارانه، قسمت‌های بزرگی از کرانه‌باختری را از اوایل ماه ژوئیه ضمیمه کند، اما این طرح به عنوان بخشی از توافق‌نامه عادی‌سازی روابط با امارات به طور رسمی به حالت تعلیق درآمده است.

با این حال طرفین به طور رسمی مهلت مشخصی را برای توقف روند الحاق بخش‌هایی از کرانه‌باختری به اراضی اشغالی ارائه نکردند، به نظر می‌رسد آمریکا و رژیم صهیونیستی بسیار زودتر از موعدی که وعده دادند روند الحاق کرانه‌باختری را از سر بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۱:۰۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
اگر عمل به تعهد را آمریکا داده باید گاوهای شیرده تعلیف شده کمی به مغز فندقی خود فشار بیآورند که همین هیئت حاکمه آمریکا متعهدی است که از تمام کنوانسیون ها و تمام تعهدات بین المللی خارج شده و در این خصوص شهره عام و خاص است.............پس در نتیجه قول به این تعهد جنبه بهره برداری برای انتخابات آتی آمریکا را دارد و وعده سرخرمنی بیش نیست..........
اگر این قول را صهیونیستهای اسرائیلی داده اند که هیچ یعنی یک پاپاسی هم ارزش ندارد بسیاری از تعهداتی که با سران جنبش های سازش کار فلسطینی امضاء شد و نقض آن به یک هفته هم نرسید عمر قول و تعهد صهیونیستی تا انجام به عمل به تعهد مثال عمر کف و حباب روی آب است..........
راه چاره و درمان فقط اتحاد مسلمانان جهان و وحدت کلمه تمام مسلمانان دنیا میباشد چون قبله واحدی دارند بنام قدس شریف که کانون تمام ادیان الهی است.....
کتابی واحد دارند بنام کلام الله مجیدقرآن کریم.....پیامبر واحد تمام مسلمانان جهان محمدرسول الله(ص) میباشد پس برای تبدیل معامله قرن به افتضاح قرن که محصول اولیه آن سازش با دشمن صهیونیستی و روابط عادی سازی است اتحادمسلمین جهان اتحادمسلمین جهان وحدت کلمه در عمل و شعار علیه دشمنان مشترک یعنی آمریکا واسرائیل صهیونیستی است تا معامله قرن تبدیل به افتضاح قرن شود...............
آخرین اخبار