اعلام فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اعلام فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان شاعر انقلاب و دفاع مقدس، قیصر امین پور خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد گتوند و انجمن شعر، سیزدهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان زنده یاد قیصر امین پور را با حضور شاعران ملی و استانی ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۹ در شهرستان گتوند برگزار می‌کند.

او افزود: محور‌های اصلی این جشنواره انقلاب اسلامی ـ دفاع مقدس، نقش زنده‌یاد قیصر امین‌پور در شعر و ادبیات معاصر فارسی و تأثیر فرهنگ مقاومت و ایثار در رشد و اعتلای آفرینش‌های ادبی است که بعد از بررسی و داوری، آثار برگزیده معرفی و تقدیر می‌شوند.

جوروند هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش و توسعه فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس، تلاش در جهت شناخت ویژگی‌های شخصیتی، علمی و ادبی شاعر فرزانه‌ی انقلاب، زنده‌یاد قیصر امین‌پور و شناسایی شاعران و پژوهشگران ملّی به منظور رشد و اعتلای خلاقیت‌ها و آفرینش‌های ادبی آنان عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند تا ۳۰ مهرماه ۱۳۹۹ حداکثر ۳ اثر را در قالب یک برگ A۴ تایپ شده با فونت نازنین ۱۴ به آدرس اینترنتی mehran۳۲۵۲@yahoo.com ارسال یا آثار خود را به همراه فرم موجود در فراخوان تکمیل و به نشانی دبیرخانه جشنواره:خوزستان، گتوند، جاده اصلی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند پست کنند.


بیشتر بخوانید

  • سیزدهمین جشنواره ملی شعر درکوچه آفتاب برگزار می‌شود
    این مقام مسئول ادامه داد: این جشنواره درصورت اعلام وضعیت سفید بیماری کرونا و طبق دستور ستاد استانی و شهرستانی کرونا ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۹ با رعایت اصول بهداشتی در سالن اجتماعات قیصرامین پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.