مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خبرداد؛

افزایش ۱.۲۶ درصدی اوج بار مصرف برق در استان سمنان

موسوی زاده گفت: اوج بار مصرف برق استان سمنان ۵۰۰.۲ مگاوات در پنجم مرداد بوده که نسبت به سال گذشته ۱.۲۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با اشاره به روند شاخص‌های مهم توزیع برق استان سمنان، گفت: انرژی تحویلی در ۱۱ سال گذشته در استان افزایش ۴.۶۵ درصدی داشت و از ۲ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۷۵۰ مگاوات ساعت در سال ۸۸ به ۲ میلیون و ۸۸۵ هزار و ۱۳۲ مگاوات ساعت رسید.

اوافزود: ۲۵۰ هزار و ۸۶۲ مشترک سال ۸۸ از خدمات شرکت توزیع برق استان سمنان بهره‌مند بودند که اکنون به حدود ۴۰۰ هزار مشترک رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ادامه داد: اوج بار همزمان در استان با افزایش ۳.۲۳ درصدی از ۳۳۵.۵ مگاوات در سال ۸۸ به ۴۹۳.۹۶ مگاوات رسید.

موسوی زاده با اشاره به کاهش۶.۰۳ درصدی تلفات انرژی در استان سمنان در ۱۰ سال اخیر، تصریح کرد: تلفات انرژی در بخش توزیع برق استان بر اساس بررسی‌ها از میانگین کشوری کمتر و ۵.۹ درصد است.

او  ابراز داشت: تلفات انرژی در بخش توزیع برق استان سمنان بر اساس آمار‌ها بیش از ۸.۵۰ در سال ۸۸ بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان یادآور شد: تلفات انرژی در بخش توزیع برق استان سال گذشته ۶.۳ بود که با تلاش متخصصان این شرکت و مشارکت و همکاری همه جانبه شهروندان به ۵.۹ رسید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.