آغاز بزرگترین رویداد قرآنی خراسان رضوی از ۲۶ شهریور امسال

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی از ۲۶ شهریور در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر حسینی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم از ۲۶ شهریور ماه آغاز می‌شود، گفت: این مسابقات در بخش برادران ۲۶ و ۲۷ شهریور و در بخش خواهران ۲۸ و ۲۹ شهریور در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل، قرائت، ترتیل، اذان (ویژه برادران) برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این دوره از مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی به منظور اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی و عدم شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و از طریق ارتباط زنده تصویری برگزار می‌شود، افزود: با اجرای این روش از اجتماع در محل برگزاری جلوگیری می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: ۸ شهر برای ارتباط زنده بین داوطلبان با مرکز استان پیش بینی شده و داوطلبان شهر‌های همجوار با عزیمت به این شهر‌ها در مسابقات حضور می‌یابند.

حسینی با اشاره به اینکه شهر‌های قوچان، مشهد، نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه، کاشمر میزبان مسابقه دهندگان خواهد بود، بیان کرد: ۱۲۳ شرکت کننده آقا و ۹۴ شرکت کننده بانو به مرحله استانی این مسابقات راه یافته و ۱۳ داور در بخش خواهران و ۱۲ داور در بخش آقایان به قضاوت در این مسابقات می‌پردازند.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.