تحقق ۶۲ در صدی اشتغالزایی دستگا‌ه های اجرایی در شهرستان همدان

فرماندار شهرستان همدان از تحقق ۶۲ درصدی تعهدات اشتغالزایی امسال دستگا‌های اجرایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین افشاری, فرماندار شهرستان همدان در کارگروه امور اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان همدان با بیان اینکه تا کنون ۶۲ درصد از تعهد اشتغال امسال دستگاه‌های اجرایی در شهرستان همدان محقق شده است گفت: امسال  ۳ هزار و ۸۹۷ نفر اشتغال ثبت شده در سامانه داریم که منجر به بیمه اجباری برای ۲ هزارو ۲۷۶ نفر شده است.

افشاری با اشاره به ابلاغ دیر هنگام منابع اعتباری تسهیلات اشتغالزایی به برخی از دستگاه‌های اجرایی گفت: با عنایت به شناور بودن این اعتبارات باید طرح‌ها و تسهیلات متقاضیان با جدیت و فوریت بیشتر مورد پیگیری قرار گیرد و حداکثر تلاش برای جذب بیشتر اعتبارات انجام شود.

او از معرفی ۱۷ طرح با اعتبار ۲۹۷ میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی به بانک‌های عامل خبر داد و یادآور شد: طرح‌های اشتغال روستایی با سرمایه گذاری‌های خرد، کمک خوبی به اشتغال و توسعه در روستا‌ها می‌کند.

فرماندار همدان با توجه به شرایط جوی در نیمه دوم سال خواستار تسریع در پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی شد و افزود: در پرداخت تسهیلات اشتغال به متقاضیان از سوی بانک‌ها شاهد اشراف کافی و همکاری مطلوبی هستیم که جای قدردانی دارد.

افشاری با اشاره به اجرای چند طرح سرمایه گذاری بزرگ با همکاری شورای اسلامی شهر، شهرداری و سرمایه گذاری بخش خصوصی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان این آمادگی را دارند تا براساس نیاز سرمایه گذاران و متقاضیان شرایط را برای ایجاد سرمایه گذاری های جدید در استان ایجاد کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار