ماهر: تکواندو و کاراته به دنبال دریافت مجوز برگزاری لیگ نبوده اند

معاون برنامه‌ریزی و نظارت ستاد فرماندهی مقابله با کرونا درباره برگزاری مسابقات لیگ‌های برتر کاراته و تکواندو توضیحاتی را ارائه کرد.

علی ماهر، معاون برنامه‌ریزی و نظارت ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در گفت ‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقات لیگ‌های مختلف ورزشی بیان کرد:  فعالیت‌های اردو‌های ملی به فدراسیون‌های ورزشی ابلاغ شده است، اما برای مسابقات لیگ، چون اکثر مناطق کشور جزو مناطق پر خطر و کم خطر هستند، شیوه نامه هایی را تنظیم کرده ایم تا حداقل ۳ شیوه نامه را به فدراسیون‌ها ابلاغ کنیم. تیم‌های ملی هم می‌توانند با شیوه نامه‌های بهداشتی وزارت بهداشت اردو‌ها را شروع کنند.  

ماهر درباره برگزار لیگ‌های رزمی مانند کاراته و تکواندو بیان کرد:  کاراته و تکواندو شیوه نامه‌ای به ما نداده اند و می‌خواهیم جلسه فوفق العاده ای برای این ۲ رشته به زودی تشکیل دهیم. فدراسیون‌ها و مشاوران این رشته‌ها هنوز به دنبال گرفتن مجوز لیگ نبوده اند. فدراسیون‌ها باید شیوه نامه های مربوط به رشته‌های خود را تدوین، تنظیم و به وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا ابلاغ کنند.

او ادامه داد: هر رشته شیوه نامه مربوط به خود را به وزارت بهداشت ارائه داده است و  طی هفته‌ای آینده شیوه نامه های دیگر ابلاغ می‌شوند. رشته‌های گروهی و سالنی با رعایت ضوابط شیوه نامه‌ها می‌توانند لیگ‌ها را آغاز کنند که یکی از آن‌ها کشتی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار