مدرس دوره‌های آموزشی ورزشکاران در کمیته ملی المپیک درباره برگزاری دوره‌های آموزشی در ورزش‌های رزمی و راکتی توضیحاتی را مطرح کرد.

حمید آقاعلی نژاد مدرس دوره‌های آموزشی ورزشکاران در کمیته ملی المپیک در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دوره‌های حضوری آموزش ورزش‌های توپی بیان کرد: کلینیک بدنسازی در ورزش برای اولین بار در آکادمی ملی المپیک برگزار شد تا مربیان بدنسازی بتوانند به صورت عملی و کاربردی با روش‌های بدنسازی در این رشته‌ها آشنا شوند.

آقاعلی نژاد بیان کرد: دوره‌های قبلی که در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شد، بیشتر جنبه تئوری داشت، اما حالا جنبه نظری دارد. اگر مربیان بخواهند با دوره‌های نظری که گذراندند به صورت ملموس‌تر آشنا شوند باید دوره‌های عملی را بگذارند. همچنین در این دوره از بهترین مدرس‌های ورزشی دعوت شد تا در این دوره‌ها تدریس کنند.

او ادامه داد: استقبال بسیار خوبی از دوره‌ها توسط ورزشکاران شد، به حدی که برخی‌ها هنوز در نوبت هستند تا دوره‌های بعدی آموزشی را ثبت نام کنند. برای ورزش‌های راکتی و رزمی برنامه‌ای تدارک دیده ایم تا به زودی این دوره‌ها را برگزار کنیم. بیشتر روی بحث عملی در ورزش‌های تیمی تمرکز کرده ایم، چون زد و خورد میان بازیکنان وجود دارد و به همین منظور به شیوه حضوری تصمیم گرفتیم با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی آموزش داشته باشیم.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار