ضیائیان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جوی پایدار در اغلب نقاط کشور حاکم است/ بارش پراکنده در استان‌های شمالی

کارشناس هواشناسی گفت:فردا در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار حاکم است و در ارتفاعات مازندران شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب و فردا در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است گفت: تنها در شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات غرب مازندران، شاهد رگبار پراکنده خواهیم بود.

ضیائیان ادامه داد: سه شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط گیلان، اردبیل، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات غرب مازندران بارش باران پیش‌بینی می‌شود. در این مدت بیشترین مقدار بارش در غرب گیلان خواهد بود.

او افزود: پنجشنبه در برخی نقاط گیلان، اردبیل، ارتفاعات مازندران، ارتفاعات غرب سمنان و ارتفاعات شرق تهران بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

ضیائیان با اشاره به اینکه جمعه جوی پایدار در سطح کشور حاکم خواهد بود یادآور شد: دمای هوا روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در سواحل دریای خزر و اردبیل بین ۴ تا ۶ درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: از امروز تا پایان هفته در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و شرق هرمزگان شاهد وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک خواهیم بود.

ضیائیان اظهار کرد: دریای خزر چهارشنبه تا جمعه مواج خواهد بود.

او همچنین درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران گفت: امروز دمای هوای تهران در گرمترین ساعت به ۳۰ درجه رسید و فردا هم حداکثر دمای هوا ۳۱ درجه و حداقل دما ۲۰ درجه خواهد بود. فردا آسمان پایتخت، صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

طبق اعلام سازمان هواشناسی برای فردا رگبار پراکنده و وزش شدید باد در شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی پیش بینی می شود. همچنین در مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی و اردبیل شاهد رگبار پراکنده و وزش شدید باد خواهیم بود.

از امروز تا اواخر هفته در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش شدید باد پدیده غالب است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار