ستار هاشمی عنوان کرد:

پردازش راهبرد متناسب اگر با حمایت دولت همراه شود متضمن منافع ملی است

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، به دنبال بازدید آذری جهرمی از نمایشگاه دستاورد‌های تولید داخل در صنعت آی سی تی، مطلبی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

گزارشی از بازدید جهرمی از نمایشگاه دستاورد‌های تولید داخل در صنعت آی سی تیبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات  ضمن انتشار تصاویری از بازدید محمد جواد آذری جهرمی از نمایشگاه دستاورد‌های تولید داخل در صنعت آی سی تی، مطلبی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:

"سیاست‌گذاری و پردازش راهبرد متناسب امری زمان‌بر است که اگر با لحاظ کردن منافع همه ذی‌نفعان و حمایت دولت همراه شود متضمن منافع عمومی و ملی است.

در معاونت فناوری نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در راستای مأموریت حمایت از تولید داخل، از سال گذشته با مشارکت فعال بخش خصوصی اقدام به برگزاری جلسات هم‌اندیشی و طراحی راهبرد نمودیم. این رویکرد ضمن جلب اعتماد کنشگران و بازیگران فعال در این عرصه ما را در سیاست‌گذاری فعال و مبتنی بر واقعیات و با حداقل دخالت دولت به توفیق رساند.

امروز وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه دستاورد‌های تولید داخل در صنعت آی سی تی بازدید نمودند و از نزدیک در جریان پیشرفت‌های حاصله قرار گرفتند."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار