نشست هماهنگی برای برگزاری برنامه‌های هفته ملی سلامت زنان و هفته ملی کودک در استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  نشست هماهنگی برای برگزاری برنامه‌های هفته ملی سلامت زنان و هفته ملی کودک در استان مرکزی با حضور اهضا برگزار و در این نشست بر اهمیت استفاده از ظرفیت این هفته برای توجه و تمرکز بر سلامت زنان از طریق اطلاع رسانی گروه‌های مختلف تاکید شد.

هماهنگی برای هفته ملی سلامت زنان و کودک در استان مرکزی

در این نشست همچنین اقداماتی که نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها در برگزاری برنامه‌های این مناسبت‌ها بود تشریح شد.

کسایی پور مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری در این نشست با بیان اینکه برای این دو هفته هرکدام یک شعار محوری و روز شمار تعیین شده گفت: بر مبنای این شعار‌ها برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

کسایی پور افزود: با توجه به بحث کرونا و تاثیر آن بر نحوه و شکل اجرای این برنامه‌ها سعی کنیم این بحث را به یک فرصت برای ایجاد برنامه‌های جدید با رویکرد‌های مختلف تبدیل کنیم تا آحاد مختلف جامعه از این برنامه‌های اطلاع رسانی کامل داشته باشند و هم بتوانند از مسائل مختلفی که در این حوزه‌ها صورت می‌گیرد بهره‌مند شوند.

او اضافه کرد: اطلاع رسانی کامل در مورد خدماتی را که دولت در حوزه سلامت زنان از طریق مراکز بهداشت و درمانی و همچنین از طریق کانون‌های پرورش فکری کودکان و سایر نهاد‌های مرتبط ارائه می‌دهد می‌تواند زمینه بهره مندی و دسترسی جامعه را به این مسائل ایجاد کند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری بیانکرد: امیدواریم که این مناسبت‌ها زمینه ارتقای شاخص‌های حوزه سلامت زنان و شاخص‌های مربوط به کودکان را فراهم کند.
۲۴ تا ۳۰ مهرماه بعنوان هفته ملی سلامت زنان نامگذاری شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.