امضای توافق عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم اشغالگر صهیونیستی

مراسم امضای توافق شوم رژیم صهیونیستی با کشور‌های امارات و بحرین با حضور چند صد مهمان خارجی و آمریکایی برگزار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال حضور نمایندگان رژیم‌های دست‌نشانده بحرین و امارات و همچنین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی در آمریکا و کاخ سفید برای امضای توافق آشکارسازی روابط و خیانت به ملت و آرمان فلسطین، مراسم امضای توافق به‌اصطلاح صلح رژیم صهیونیستی با کشور‌های امارات و بحرین، با حضور چند صد مهمان خارجی و آمریکایی برگزار شد.

ترامپ: یهودی‌ها و مسلمانان می‌توانند دوشادوش یکدیگر زندگی کنند!

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در این مراسم مدعی شد: «برای دهه‌های اخیر مردم خاورمیانه در سختی و جنگ به‌سر برده‌اند، مردم خاورمیانه اکنون نفرت را کنار گذاشته اند و مسیر افراط‌گرایی را متوقف کردند.»

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «به مردم‌های منطقه گفته‌ام که خود آن‌ها باید مسیر آینده خود و فرزندان خود را تعیین کنند. یهودی‌ها و مسلمانان می‌توانند دوشادوش یکدیگر زندگی کنند و عبادت کنند و به زندگی خود ادامه دهند.»

ترامپ همچنین مدعی شد: «امروز روز خیلی مهمی برای دنیا و صلح است، از همه کشور‌های منطقه، اعضای کنگره و شخص نتانیاهو تشکر میکنم. این توافقات سرمنشأ صلح فراگیر در منطقه مبتنی بر دوستی و احترام متقابل خواهد شد. براساس این توافقات مسلمانان جهان اجازه می‌یابند تا در مسجد الاقصی نماز بخوانند! مردم‌های منطقه امروز از روند گذشته دست کشیده اند و مسیر جدیدی را آغاز کردند.»

نتانیاهو: یهودی‌ها همیشه خواستار صلح بوده اند و اکنون به آن رسیده‌اند!

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی نیز مدعی شد: تنش میان اعراب و اسرائیل باید به طور کلی از بین برود. روز تاریخی را پشت سر می‌گذاریم. یهودی‌ها همیشه خواستار صلح بوده اند و اکنون به آن رسیده‌اند!

نتانیاهو در ادامه گزافه‌گویی‌های خود گفت: از ترامپ تشکر میکنم که در برابر ایران ایستادگی و شخصا این توافق را پایه‌گذاری کرد. از محمد بن زاید و وزیر خارجه امارات همچنین از پادشاه بحرین و وزیر خارجه این کشور تشکر می‌کنم، چراکه امید را در فرزندان ابراهیم زنده کردند.


بیشتر بخوانید:


نخست‌وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی بدون اشاره به حملات نظامیان خود به مردم بی‌دفاع فلسطینی و حملات هوایی همیشگی جنگنده‌های صهیونیستی در بمباران مناطق فلسطینی مدعی شد: مردم اسرائیل هزینه جنگ را می‌دانند، برادرم جان خود را در مبارزه با تروریست‌ها از دست داد. صلح می‌تواند همه کشور‌های عربی را در بر بگیرد و به طور کلی تنش بین اعراب و اسرائیل را از بین ببرد. منافع اقتصادی توافق برای همه طرف‌های بسیار زیاد است.

بنیامین نتانیاهو در ادامه ادعاهایش گفت: علی‌رغم همه چالش‌هایی که با آن مواجه ایم، باید قدر امروز را بدانیم. بیایید همه دشمنی‌ها را کنار بگذاریم و همکاری‌ها را گسترش دهیم.

امضای توافق عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم اشغالگر صهیونیستی 01

وزیر خارجه امارات: هدف از معاهده صلح تلاش برای برقراری ثبات در منطقه است!

پس از نخست‌وزیر رژیم غاصب، وزیر خارجه امور امارات نیز در اظهاراتی مدعی شد: امروز دستی صلح دراز می‌کنم و دست صلح را می‌پیذریم؛ ما امروز شاهد اتفاقی هستیم که خاورمیانه را تغییر خواهد داد.

وزیر خارجه امارات افزود: اگر تلاش‌های رئیس‌جمهور آمریکا نبود این اتفاق نمی‌افتاد. از نخست‌وزیر اسرائیل تشکر می‌کنم که صلح را انتخاب کرد.

مقام اماراتی در ادامه ادعاهای خود گفت: هر گزینه‌ای جز صلح به مفهوم ویرانی، فقر و دردو رنج انسانی است. معهاده صلح این امکان را فراهم می‌کند تا بیش از پیش در کنار ملت فلسطین باشیم! هدف از معاهده صلح تلاش برای برقراری ثبات در منطقه است!

امضای توافق عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم اشغالگر صهیونیستی 02

وزیر خارجه بحرین: خاورمیانه مدت بسیار طولانی به دلیل فقدان اعتماد عقب ماند

وزیر امور خارجه بحرین هم در اظهاراتی با اعلام اینکه امروز برای تمام ملت‌ها در خاورمیانه لحظه‌ای تاریخی است، مدعی شد: اعلامیه‌ای که از صلح میان بحرین و اسرائیل حمایت می‌کند اقدامی تاریخی در مسیر رسیدن به صلح دائمی است.

وزیر خارجه بحرین همچنین مدعی شد: خاورمیانه مدت بسیار طولانی به دلیل فقدان اعتماد عقب ماند. همکاری عملی بهترین راه برای تحقق صلح و حفظ حقوق یکدیگر است. از اقدامات اسرائیل برای صلح استقبال و قدردانی می‌کنیم. تلاش‌های گسترده ترامپ بود که صلح را به واقعیت تبدیل کرد.

وزیر امور خارجه بحرین در ادامه اظهاراتش مدعی شد: توافق امروز اولین گام مهم است و اکنون باید به صورت فعالانه برای تحقق صلح تلاش کنیم. راه حل تشکیل دو کشور راه حلی عادلانه و پایدار برای نزاع میان اسرائیل و فلسطین است. نباید وقت را تلف کنیم و باید از این فرصت استفاده کنیم.

امضای توافق عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم اشغالگر صهیونیستی 03

امضای توافق با رژیم صهیونیستی

توافق شوم به اصطلاع صلح میان امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی با حضور رئیس‌جمهور آمریکا، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وزرای خارجه امارات و بحرین در کاخ سفید به امضا رسید.

امضای توافق عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی در کاخ سفید

ضیافت ناهار ترامپ در کاخ سفید با حضور هیئت‌های امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی

پس از امضای توافق بحرین و امارات با رژیم اشغالگر صهیونیستی برای آشکارسازی روابط با این رژیم و خیانت به مردم و آرمان فلسطین، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با حضور هیئت‌های امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی در ضیافتی در کاخ سفید شرکت کردند.

ضیافت ناهار ترامپ در کاخ سفید با حضور هیئت‌های امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
انورسادات دوستات دارن میان
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۱۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
سلام
فعلا که از اول بشریت تا الان باطل پیروز بوده.البته حق مظلوم بوده و به ظاهر پیروز بوده.
عاقبت کار مشخص است.
Iran (Islamic Republic of)
پا کار ولایت
۱۰:۵۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
دوستان عزیز هر زمانی عکسی از غذا خوردن کفتار کنار آهو دیدید اینجور توافقات رو هم قبول کنید ،استکبار ماهیتش چپاول و غارت هست ی زمانی با زور ی زمانی با تهدید ،بعد که گماشته های خودشون سر کار اومدن با عوام فریبی چند صباحی ژست انسان های مهربان رو می گیرن،نمونه اش هم در تاریخ هم در عصر معاصر زیاده ولی یادمون نمیره توافق صلح ایران با عراق رو که خیلی زود با چراغ سبز آمریکا دوباره به ما حمله کرد یادمون نمیره مردم کوزوو رو و این آخری توافق برجام رو که خیلی ها خوشحال و سر مست از دلار هزار تومانی و ما به عقب بر نمی گردیمو و هزار وعده دیگه ولی خیلی زود شد انچه که نباید
به عرض پوزش بابت طولانی شدن مطلب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
مرز میان حق و باطل به اندازه یک تار موست ....
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۰:۱۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
قمار کردن و قطعا خاورمیانه شاید برای مدتی صحنه آرامشی را خواهد دید اما بلندمدت آتشی بگیرد که بحرین و امارات و عربستان داخلش بسوزند و انگاه نقش ایران پررنگ تر میشود و همانطور که فتنه داعش را مدافعین حرم خشکانید این قمار ترامپ و اسرائیل را میخشکاند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
ایول
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۲۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
این احمقها ازچه صلحی دم میزنند اینها بی شرافها را روسفید کردن. لعنت خدابریهود ومترسکهای کثیفش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
حال کردید .انفجار بیروت و کرونا و .... نتیجه شد این توافقها . حالا شما خودمون رو تحریم کنید تا پول بفرستید برای آقا زاده هاتون تو فرنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
این هم خاورمیانه جدید
Iran (Islamic Republic of)
مارتا
۰۹:۰۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
بلعخره عمله ها یکدست نهار خوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
خدایا مظلومین عالم جز تو چه کسی را دارند خودت یاریگر و منصور برایشان باش وبا ید قدرتت بساط این خائنین وجنایتکاران را برچین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
حالا یه کشور هم میخواد یه صلح جهانی راه بندازه شما چوب لا چرخش بکن تو جنگ جهانی دومم ارتش روسیه کم کودک المانی کشت چرا الان با دولت روسی کودک کش دوست هستین جمع کنین بابا فقط شما خوبین
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۱۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
شماکه ازچیزی خبرنداری صحبت نکن یکم مطالعه کنی برا خودت خوبه جناب غربگدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
صلح جهانی؟
اون کشورم لابد امریکاس
خدایی روغن تو مغز بعضیا بود خیلی بهتر از این چیزی بود که الان هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
اینا آخه فضولند اگه عرضه دارن به بدبختی های مردم کشور خودشون برسن پراید بالای 100 میلیون و کره ی 8 هزار تومنی
-
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
کاش حرف شما بود و صلح جهانی بود مطمئن باش هدف همه این حرکات ایران است ایران مشکل اونا فقط ایران است اینم بگم دوست عزیز اگر واقعا انسانیت براشون مهمه چرا این همه به مردمایران فشار اقتصادی وارد میکنن بخشید مردم ایران ادم نیستن نه عزیزم اینا بوی از انسانیت نبردن و هیچ وقت هم دلشون به حال هیچ کشوری نسوخته و نخواهد سوخت فقط به دنبال حفظ منافع خودشونن و هر بار هم خون مردمان به گناهی رو زمین میریزن برای حفظ منافع خودشون و دم از صلح جهانی میزنن تا افرادی مثل من و تورو خام خودشون کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
ان شالله خبر نابودی و مرگ تان و ظیافت مسلمانان واقعی در کنار هم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران
Iran (Islamic Republic of)
Shahram mokhtari
۱۱:۳۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
کدام صلح همه اش نمایشی و تبلیغات رسانه ای است و فیلم هندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
منافع ملی ! منافع ملی اولین حرف رو برای این کشورها میزنه نباید گله مند باشیم !!! نه مثل ما که منافع ملی مون گره زدیم به جائی دیگه البته هزینه سنگین این سیاست رو هم داریم پرداخت می کنیم !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
بسم الله الرحمن الرحیم با صلوات بر محمد و ال محمد و لعنت بر دشمنان انها. و قل للذین لا یومنون اعملوا علی مکانتکم انا عاملون . و به کسانی که ایمان نمی اورند بگو هر انچه در در توان دارید انجام دهید ، ما نیز انجام می دهیم. ایه 121 سوذه مبارکه هود
Canada
ناشناس
۰۵:۳۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
اگر به نفع فلیسطینی هاست
پس چرا امروز را روز سیاه و ننگین نامیدند
فقط برای نجات بی بی نتانیاهو و
بی بی ترامپ بود و بس
کد خدا بهتون دستور این قرارداد ننگین را داده
شما ها هم مزدور و جیره خوار قبول کردید
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۳:۲۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
مرگ بر بی شرف ، نه شرف اسلامی دارن نه شرف عربی
پدراشون اگه بذر علف هرز میکاشتن بهتر از اینا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
اگر فرزندان یهود در برابر رسالت پیامبر اخر الزمان ، هم او که نشانه هایش به وضوح در تورات آمده سر فرود می آوردند مشکلی در جهان وجود نداشت قطعا با ظهور دجال حوادثی سخت و پر تنش در راه است امید اینکه شاید و البته شاید ما هم شاهد دولت فراگیر اهل بیت باشیم الهی اجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
ننگ بر شما باد.به زودی نتیجه کارتون رو میبینید.کان الباطل زهوقا.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۱۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
صلح بارژیمی که به هیچ پیمان بین المللی پایبند نبوده وهر روز به کشتار مردم فلسطین ادامه می دهد بی معنی است وامرای عرب نیز گماشته امریکا هستند وبرای حفظ تاج وتخت خود مجبور به اطاعت از دستورات امریکاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
وقاحت یعنی مثل امارات دست به مسلمان کشی در یمن بزنی و دم از صلح با صهیونیست ها بزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
تف به این همه بی غیرتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
خاک بر سرتان شرافت تان را با چه معامله کردید لعنت بر سران خائن وسازشکار با صهیونیسم.اف بر شما.حالم ازشون بهم میخوره چقدر حقیر و پست هستند جماعتی که مال مسلمانان را دو دستی تقدیم نتانیاهوی خبیث میکنند .واااااای بر شما که مورد لعن و نفرین تاریخ هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
شما برید جلوی واردات دوچرخه از تایوان رو بگیرید.
آخرین اخبار